Help! Virussen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Hallo,

Ik heb nu net op mijn andere pc een melding gekregen van vista dat een programma toestemming wil hebben. Het ging hierbij om blc.exe. Ik drukte op annuleren, seconde daarna kwam er bld.exe, weer annuleren, daarna ble.exe, ik drukte maar op toestaan om ervanaf te zijn. Maar het bleef maar komen! blf.exe, blg.exe, blh.exe alfabetische volgorde. Ik heb mijn pc na de h meteen afgesloten in die seconde ertussen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of is dat gewoon een ongevaarlijk iets? Heb ik door ble.exe (weet ik niet zeker of deze het was, zou ook bld.exe kunnen zijn) toe te staan een virus?

Alvast bedankt!
Stefann

Hoi,
als je het zeker wilt weten klik dan op de links in m'n handtekening.
Succes.

@Windowsfaq Bericht aangepast. De vraag is niet welke Windows de TS moet nemen. Het gaat over een virus of niet, dus ook graag daar op reageren.

@Windowsfaq Bericht aangepast. De vraag is niet welke Windows de TS moet nemen. Het gaat over een virus of niet, dus ook graag daar op reageren.

Jawel, maar iedereen die nog vista gebruikt zijn nog niet overgestapt naar windows 7. En het gaat om een programma waar hij annuleren heeft geklikt en wat STEEDS OPNIEUW OPKOMT, dus dan is er sprake van een bug, dus: vista + bug = foute boel . dus dan zeg ik stap dan over naar windows 7. :o

Ben je het met mij eens?
Graag reageren
Mvg Windowsfaq

Zijn grootte woorden die je uitspreekt Stefann. Laat TS eerst maar eens voorgestelde oplossingen uitvoeren. Mocht daarmee het probleem worden opgelost kan jij altijd nog uit jouw portomonee de TS Windows 7 cadeau doen zie dat dan als een geste.

En nu weer terug naar TS zijn of haar probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan