Help vista ultimate probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

anatoliynavas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Berichten
3
HALLO ik heb een vraag ik heb vista ultimate geinstalleerd en als mijn programmas zijn weg die op xp waren en dus wil ik die programmas downloaden ,k wou bijvoorbeeld frostwire downloaden maar telkens als ik op downloaden druk dan gaat mijn pc uit en terug aan,help ik heb op google opgezocht maar niks gevonden
 
HALLO ik heb een vraag ik heb vista ultimate geinstalleerd en als mijn programmas zijn weg die op xp waren en dus wil ik die programmas downloaden ,k wou bijvoorbeeld frostwire downloaden maar telkens als ik op downloaden druk dan gaat mijn pc uit en terug aan,help ik heb op google opgezocht maar niks gevonden


Als ik het goed begrijp heb je vista ultimate over xp heen geinstalleerd. probeer de drivers eens te verwijderen en dan de drivers voor vista te installeren zoals videokaart/chipset drivers etc..
 
Dat is logisch. Wanneer je een nieuwe Windows installeert verdwijnt alles wat er op de C partitie van je computer staat. Dat je computer telkens uitvalt kan tal van problemen hebben maar daar kunnen wij zo niets aan doen zonder precies te weten wat er aan de hand is. Dit lijkt me trouwens geen probleem van het niet hebben van drivers of de verkeerde drivers. Als ik jou was zou ik lekker terug gaan naar XP en Vista laten voor wat het is want XP is stukken beter.
 
help

zou het niet aan mijn firewall liggen want als ik gewoon op download druk dan gaat hij eerst de helft downloaden en dan valt hij uit en ik heb trouwens een gekopieerde vista denkik want ik heb het in rusland gekocht en het was op een gewone dvd.
 
Nee dat kan niks met je firewall te maken hebben. Volgens mij kan je gewoon beter naar XP teruggaan of een andere Vista versie ergens vandaan halen :)
 
?

Dat is logisch. Wanneer je een nieuwe Windows installeert verdwijnt alles wat er op de C partitie van je computer staat. Dat je computer telkens uitvalt kan tal van problemen hebben maar daar kunnen wij zo niets aan doen zonder precies te weten wat er aan de hand is. Dit lijkt me trouwens geen probleem van het niet hebben van drivers of de verkeerde drivers. Als ik jou was zou ik lekker terug gaan naar XP en Vista laten voor wat het is want XP is stukken beter.

Nogal een boude stelling:shocked:. Als je hardware erop berekend is draait het gewoon goed.
Als je bedoelt dat er in het begin problemen waren, klopt het. Dit omdat de fabrikanten van de hardware achter de feiten aanliepen, (en Microsoft ook enige steken heeft laten vallen) betreffende drivers etc.
Heb je zelf ervaring met Vista, mag je deze stelling gerust terugnemen, of wellicht onderbouwen. En nee ik ben geen Linuxfreek, maar werk er wel regelmatig mee.
 
Ik heb veel ervaring met Vista, en het draait inderdaad goed als je hardware erop gebouwd is maar in vergelijking met XP is XP gewoon een stuk degelijker en vooral een heel stuk sneller.
In mijn opinie is Vista te zwaar voor een besturingssysteem en ben je gewoon beter af, qua performance, met XP of zelfs 7.
 
en ik heb trouwens een gekopieerde vista denkik want ik heb het in rusland gekocht en het was op een gewone dvd.
Van niet legale software moet je het ook niet gek vinden dat het niet goed werkt.

Wat betreft vista of xp:
Vista werkt perfect en is echt niet traag, zolang je geschikte hardware gebruikt. Als je een wat oudere pc hebt, kan je beter xp gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan