help warrock hackshield laad bij mij niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

warrock fan hey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Hallo helpmijers. ik heb hulp nodig want mijn hackshield pro laadt niet meer! ik vind dit raar. plz help me :(

warrock

k ben een nederlandse admin in warrock k kan je helpen open warrock zo
klik op warrock recgts op het bestand he dan moet je op als administrator uitvoeren klikken en dan kan je warrock spelen en hack schield laad weer:D
nog vragen : taha_akbucak66@hotmail.com

ik had ook warrock geinstalleerd maar die laadde hackschield ook niet ( heb vista home premieum ) heb een vriend gevraagd zijn hackschield gebruikt maar geen resultaat..:( dus ben er zelf ook nog niet achter wat het was.. heb met administrator uitvoeren gedaan maar ook nix... maar paar weken geleden deed warrock het wel ik heb me laptop opnieuw geinstalleerd en ineens doet hij het niet..:eek::shocked:

hackschield

hey mensen

mijn hackshield laad niet . hoe moet je dit doen:evil::evil:

Weet het!

hey ik was gewoon tien keer aan het proberen met warrock en het doet het weer!
top dat jullie tijd er in hebben gestoken maar ik heb even een vraag over battlefield2. ik wil online spelen maar dan zegt hij: cd key invalid. ik denk dan fack. waarom doet hij het niet?

plz help me en bedankt voor de hulp bij warrock:thumb:

hey ik was gewoon tien keer aan het proberen met warrock en het doet het weer!
top dat jullie tijd er in hebben gestoken maar ik heb even een vraag over battlefield2. ik wil online spelen maar dan zegt hij: cd key invalid. ik denk dan fack. waarom doet hij het niet?

plz help me en bedankt voor de hulp bij warrock:thumb:

kijk of er krassen op de cd is als er krassen zijn pak dan een doek en veeg het rustig

help ik heb een probleem

Mijn warrock updater laad gewoon. Als hij klaar is klik ik op "ok" maar dan doet hij niets, ook al druk ik er honderd keer op. ik heb ook de andere talen geprobeert maar dat werkt ook niet. HELP:(

dat hackshield op Warrock heeft toch geen zin ik geloof dat 95% daar cheat

Dit probleem ken ik

Mijn warrock updater laad gewoon. Als hij klaar is klik ik op "ok" maar dan doet hij niets, ook al druk ik er honderd keer op. ik heb ook de andere talen geprobeert maar dat werkt ook niet. HELP:(

Dit heb ik af en toe zelf ook als ik het spel ene tijd speel en dan springt hij uit en dan wil ik hem opstarten maar gaat dat niet. Bij mij moet je dit doen: Start je pc opnieuw op en probeer het nog een keer als het goed is moet hij het dan doen.

Topic stamt uit 2008 en is ondertussen door diverse mensen weer omhoog gehaald waardoor het overzicht nu verdwenen is.

Derhalve zal dit topic worden voorzien van een slotje en mogen mensen waarbij het probleem nog niet opgelost is opnieuw hun vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan