Help!! website werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

corzilla

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Beste Helpmij.nl forum gebruikers,

Ik heb vandaag een nieuwe database aangemaakt om te testen met een Uitzending Gemist, volgens een kennis kon dit zonder problemen voor de websiet (heb er zelf 0,niks verstand van).

ik heb in de nieuwe databse een database een bestand via het phpmyadmin beheer paneel een bestand geupload en toen op start gedrukt.

Nu krijg ik de volgende melding:

Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Db_Adapter_Exception' with message 'SQLSTATE[28000] [1045] Access denied for user 'deb20348'@'localhost' (using password: YES)' in /nfs/home/deb20348/domains/omroeptholen.nl/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Abstract.php:143 Stack trace: #0 /nfs/home/deb20348/domains/omroeptholen.nl/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Abstract.php(414): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->_connect() #1 /nfs/home/deb20348/domains/omroeptholen.nl/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Abstract.php(220): Zend_Db_Adapter_Abstract->query('SET NAMES 'utf8...', Array) #2 /nfs/home/deb20348/domains/omroeptholen.nl/public_html/public/index.php(105): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->query('SET NAMES 'utf8...') #3 {main} thrown in /nfs/home/deb20348/domains/omroeptholen.nl/public_html/lib/Zend/Db/Adapter/Pdo/Abstract.php on line 143

website draait bij Antagonist.
kan iemand mij hierbij helpen.. wij zijn een loake omroep met ook nieuws, actviteiten en de stream op de website.

zelf ben ik niet technisch wat betreft database en php enzo.

mvg
Patrick

Systeembeheerder Omroep Tholen

Webmaster Omroep Tholen

www.omroeptholen.nl

Het lokale Beeld en Geluid

Hallo Patrick

Ik zie dat je nog geen oplossing hebt. Kun je geen backup terugzetten.

Wim

Mail de support afdeling van antagonist. Wellicht gaat dat allemaal sneller. Gewoon proberen. klikje daar staat ergens het mailadres.

Wellicht geeft de anagonist helpdesk hetzelfde, maar ik zou denken aan de volgende mogelijkheden:
a. Fout wachtwoord voor mysql gebruiker deb20348 ingesteld in je php pagina's.
b. [Als de Mysql server én de webserver beiden op dezelfde machine/ip-adres zijn geïnstalleerd]: Mysql gebruiker deb20348 is niet toegestaan om vanaf hetzelfde ip-adres te verbinden als de Mysql server. Kijk dat na in het gebruikers-/rechtenbeheer van de Mysql database (phpmyadmin etc.)
c. Mysql gebruiker deb20348 bestaat niet of heeft geen rechten (gekregen) op de database. Kijk dat na in het gebruikers-/rechtenbeheer van de Mysql database.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan