Hallo:thumb:!
Een vraagje. Ik wil graag een nieuwe notebook kopen, maar door het grote aanbod zie ik de bomen door het bos niet meer. De notebook moet maximaal 800 euro kosten. Eerlijk gezegd wil ik er alleen maar mee mailen, schrijven en programma's gebruiken zoals: dreamweaver, illustrator, indesign en photoshop.
Nu heb ik wat zitten googlen en kwam ik de volgende types tegen.
1) HP Pavillion dv9800
AMD Turion DXx2
3 GB intern geheugen
250 GB harddisk
GeForce 8400 GS
Prijs: 799 euro
2) HP Presario A940ed
Dual Core 1,73 Ghz
2 Gb intern geheugen
160 gb harddisk
Intel Graphics Media accelerator X3100 tot 348 mb
Prijs: 599 euro
Nu pin ik mij niet vast op deze twee types, omdat ik er eigenlijk totaal geen verstand van heb. Daarom sta ik open voor suggesties van jullie kant. Kunnen jullie mij een goede notebook adviseren en hebben jullie ook tips waar je het beste kan kopen? Alle info is welkom!
Alvast bedankt,
Mieke:thumb::evil:
Een vraagje. Ik wil graag een nieuwe notebook kopen, maar door het grote aanbod zie ik de bomen door het bos niet meer. De notebook moet maximaal 800 euro kosten. Eerlijk gezegd wil ik er alleen maar mee mailen, schrijven en programma's gebruiken zoals: dreamweaver, illustrator, indesign en photoshop.
Nu heb ik wat zitten googlen en kwam ik de volgende types tegen.
1) HP Pavillion dv9800
AMD Turion DXx2
3 GB intern geheugen
250 GB harddisk
GeForce 8400 GS
Prijs: 799 euro

2) HP Presario A940ed
Dual Core 1,73 Ghz
2 Gb intern geheugen
160 gb harddisk
Intel Graphics Media accelerator X3100 tot 348 mb
Prijs: 599 euro
Nu pin ik mij niet vast op deze twee types, omdat ik er eigenlijk totaal geen verstand van heb. Daarom sta ik open voor suggesties van jullie kant. Kunnen jullie mij een goede notebook adviseren en hebben jullie ook tips waar je het beste kan kopen? Alle info is welkom!
Alvast bedankt,
Mieke:thumb::evil: