HELP!!!! wie kan me helpen met Lime-Wire

• Onderwerp starter Onderwerp starter keti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

keti

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo allemaal,
in de eerste plaats ben ik een vrouwelijke digibeet van 53 jaar en zou graag willen dat iemand me helpt.
ik heb net een andere laptop met vista erop.....ik word niet goed van dit programma ....alles is anders. niet leuk meer...kon ik net alles een beetje en nu weet ik er niets meer van. en alles opnieuw zoeken en proberen.

Ik had voorheen lime wire en als ik dan muziek had gedownload dan ging alle muziek naar mijn documenten...........als nu de muziek klaar is kan ik het nergens meer vinden.
als ik dan naar lime wire ga zie ik alles in de bibliotheek. als ik dan een cd wil branden gaat dat dus niet.....de hele lijst kan ik opslaan als afspeel lijst maar ik kan niet meer zien wat erin staat.
voorheen kon ik naar mijn documenten gaan en alle nummers die ik wilde op een cd branden....nu dus niet.
wat doe ik fout.... en wat moet ik doen om gewoon een lijst met alle nummers die ik leuk vind kan zien en dan branden.
tof als iemand me kan helpen.
ik wil eigenlijk dat de nummers die ik heb gewoon automatisch naar een map gaan.
en dat ik een lijst zie zoals bij mijn andere laptop die ik dan branden. nu krij ik alleen maar en map en niet de nummers die in die map staan...dus weet ik niet wat erop staat.
groetjes tiny

Ga eens kijken in Limewire bij "Hulpmiddelen" en vervolgens "Opties". Nu klik je in de linkerkolom op " Opslaan" (meestal kom je daar al vanzelf terecht). Kijk goed naar het "pad" dat Limewire heeft ingesteld naar de map "Shared". Je kunt nu kiezen om het zo te laten, je weet immers waar de muziek terechtkomt. Of je geeft daar een andere map op, een die je zelf gemakkelijker vindt.

Zie mijn voorbeeld, bij jou kan het pad anders worden, je kunt via "Bladeren" elke map opgeven die je wilt.

limewireopslagqf3.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan