Help, windows 7 kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cetjeee

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
43
Geachte mensen,

Ik heb een zeer groot probleem, ik heb de pc van mijn tante hier staan omdat ze me vroeg er windows 7 op te zetten, ik heb dit gedaan met mijn computer en alles verliep probleemloos, dus dacht ik deze keer zal het ook wel gaan! Nu het probleem is, ik heb windows 7 geinstalleerd en een of andere lange code ingevoerd die op het pakket stond van windows 7 Ultimate. Nu start ik mijn computer op en zegt hij: "The bios in this system is not fully ACPI compliant" . Ik weet helemaal niet wat te doen, kan iemand mij, aub in stappen mededelen hoe ik dit kan oplossen, ik zou zéér blij zijn als dit zou lukken want anders wordt ik 'vermoord' door mijn tante! Het model: Packar bell EASYNOTE R9550

Mvg en hopelijk werkt het! ( is dit een groot probleem??)
 
Goedemorgen,

Om te beginnen fijne kerst,

Heb je vooraf gekeken of het notebook wel win 7 ready was want naar de specificaties te zien is het al wat ouder type .
 
Laatst bewerkt:
Besten,

Het werkte ervoor wel, heb hem opnieuw geinstalleerd maar hoe krijg ik nu internetverbinding? Hij zegt dat e geen netwerken kunnen worden gevonden... Weet uemand de oplossing ?

Mvg
 
Hoi,


Ik lees nu wat anders als in je eerste bericht geef je heel wat anders op, heb je nu wel geinstalleerd en mis je het interenet?
 
Hallo,

Ik had windows 7 opnieuw geinstalleerd en het werkte perfect alleen zonder internet en mooie weergave, scherm was wazig. Ik heb nu met mijn lan kabeltje de updates geinstalleerd via windows update en nu werkt alles perfect!

Mvg
 
Hoi,

Mooi kan je je tante toch nog een fijne kerst bezorgen:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan