Help windows is naar de ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

AddySnow

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
55
Hoi
Ik heb windows 7 ultimate build 7600 sinds een paar maanden.
Sind kort heb ik het probleem dat als ik hem aanzet ik geen taakbalk/bureaublad meer heb.
Ik moet dus alles opstarten via Task Manager.
Waarschijnlijk moet ik een update doorvoeren. maar ook hier een probleem.
Als ik wil update krijg ik na een half uur wachten de volgende error:
Code 80243004 Windows Update encountered an unknown error
Dit krijg ik altijd...
daarbij heb ik een tijd geleden een paar mappen in winsxs gezet.
Die kan ik er nu niet meer uit halen omdat windows zeg dat ik geen permission heb...
Ik snap niet waarom windows dat ooit heeft kunnen maken want normaal gesproken is de genen de aan de computer zit gewoon de eigenaar...
En dat je het niet uit kunt zetten vind ik al helemaal triest. Want ik heb eigenlijk geen zin om rond de 300 mappen de beveiliging te verandere...
en dat het daarna nog niet werkt. Ik ben nu al een week bezig om dit probleem op te lossen maar kan niets vinden. En ik zoek het niet om mijn pc weer leeg te gooien voor zoiets. Daarvoor heb ik niet al die programma's gekocht!!
Iemand een oplossing om windows update te laten werken? want ik wordt gek!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
*** vent hoe de (....) weet jij dah xD het werkt gewoon. drie drukken op de muis....
daarvoor heb ik 1 week op zitten *****n! Thanks man.
Kon niets beginnen zonder die tip ;) Yoepie :p
 
Voordeel als je op een Servicedesk werkt.;) en eerder je vraag op Helpmij plaatsen.:p

Start Explorer nu ook mee op, na een reboot?
 
Nee dat niet :S
maaruh ik weet niet wat SVChost betekent. maar ik vertrouw het niet echt. alleen al het icon ervan :D
 
Ok thanks maar dat is nog niet een probleem bij mij. alleen hoe zorg ik ervoor dat explorer automatisch opstart ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan