help! windows vista vraagt ineens naar password

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Nieuwe travelmate met windows vista start ineens na logo acer op met zwart scherm en ENTER Passwrd ruimte voor 8 tekens?????

Nooit een passwoord ingegeven en alleen een windows passwoord maar dat pikt hij niet.
Wat is dit in godsnaam? Zit ik in de bios???
 
ja je zit in de bios......
en dat is een bios wachtwoord wat je op moet geven.
 
Bios wachtwoord

Hoe kan dat als ik nooit een ww heb ingegeven?
Ik heb de travelmate 1 week en hij is door de leverancier met de ned versie afgeleverd. Is er zo iets als een standaard start ww zoals b.v 0000 of admin?
 
Nee is geen standaard.
Ben je in het bios aan het werk geweest ??
Anders terug naar de leverancier.
 
Bios ww

Nee, wat ik heb gedaan is mijn Fingerprint verwijderd omdat ik de afspraak had er mee terug naar de leverancier te gaan om er dual boot winxp op te zetten.
 
dan de leverancier er naar laten kijken.
er zijn passwoord zoekers genoeg....
Zoek maar eens hier bij Helpmij.nl dan krijg je genoeg voorbeelden.
 
bios ww

Moest naar verjaardag vandaar verlate reactie, wel alvast bedankt voor je reacties . Je gaf mij een hint om passwoord zoekers te bekijken wat waar en hoe bedoel je dat? Waaronder zoek ik die?
 
Bios ww

Bedankt ! Heb nu oph enz gedownload op andere pc, nu graag wat hulp. Ben hier niet goed in thuis.
 
dat bestand brand je op een cd en dan de cd in de computer waar je het wachtwoord van wil hebben.
computer uit...even wachten...computer weer aan.
laat de cd dan zij.haar werk doen.
al het goed is dan krijg je de wachtwoorden van die pc te zien.
 
bij mij wel.....ja
 
bios ww

Heb het geprobeerd maar hij vraagt toch als eerste " ENTER Passwoord " Intussen hoor ik de cd pruttelen om op te starten. Ga het nu op een win xp desktop proberen.
 
Bios wachtwoord

Jammer maar op mijn desktop doet hij het inderdaad prima. Op de travelmate laptop dus niet. Kan ik geen hulpmiddel gebruiken om hem van de schijf te laten starten?
 
hey!
kan ook een phoenix (weet niet of goed gespeld is :D) wachtwoord zijn dit is een soort beschermings wachtwoord zodat niemand ook maar bij je beturings systeem kan komen. dit valt vrijwel niet te kraken dacht ik heb er zelf veel problemen mee gehad...

Mvg
 
Schakel je fingerprint maar weer eens in.
Dat is namelijk ook een bios wachtwoord.
 
Klopt had ik al gedaan , was de oplossing. Het is echter gekoppeld aan een supervisorwachtwoord. En dat heb ik dus toch ingegeven bij het activeren van de fingerprint. Dacht bij het deactiveren dat die er dan ook uit was, wat niet het geval bleek.
bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan