Help (WindowsXP update werkt niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

TinekeWindowsXP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Hallo lieve mensen, ::)

Ik zit al een paar dagen met een probleem van mijn pc.
Als ik een virusscanner wil installeren (maakt niet uit welke), dan geeft hij de melding: Unsupported Windows Version, the supported operating systems [Windows 2000 sp4 + update rollerpack and higher]
Nou heb ik verschillende installaties uitgevoerd die het wel zouden moeten ondersteunen, maar dat is niet het geval.
Bij het installeren komt namelijk het volgende te staan: setup cannot update your windows xp files because the language installed on your system is different from the update language. Ik heb geprobeerd de taal te veranderen, maar dit werkt niet. Ook Messenger wordt niet ondersteund.

Wie heeft de oplossing..!?:(

Groeten, Tineke

Ik probeer updates van de microsoft website te halen maar krijg dit:

De site kan niet doorgaan omdat een of meer van de volgende Windows-services is uitgeschakeld:

Automatische updates (waarmee essentiële updates voor de computer worden gezocht, gedownload en geïnstalleerd).
Intelligente achtergrondsoverdrachtservice (waarmee updates sneller worden gedownload en opnieuw worden gestart als het downloadproces is onderbroken).
De service Event Log (waarmee updateactiviteiten worden vastgelegd, zodat eventuele problemen kunnen worden opgelost). Zorg dat deze services zijn ingeschakeld:
1. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
2. Typ services.msc en klik vervolgens op OK.
3. Dubbelklik in de lijst met services op Automatische updates.
4. Selecteer in de lijst Opstarttype de optie Automatisch en klik vervolgens op Toepassen.
5. Controleer of de status is ingesteld op Gestart. Als de status is ingesteld op Gestopt, klikt u op de knop Starten.
6. Dubbelklik in de lijst met services op Intelligente achtergrondsoverdrachtservice.
7. Selecteer in de lijst Opstarttype de optie Handmatig en klik vervolgens op Toepassen.
8. Controleer of de status is ingesteld op Gestart. Als de status is ingesteld op Gestopt, klikt u op de knop Starten.
9. Dubbelklik in de lijst met services op Event Log.
10. Selecteer in de lijst Opstarttype de optie Automatisch en klik vervolgens op Toepassen.
11. Controleer of de status is ingesteld op Gestart. Als de status is ingesteld op Gestopt, klikt u op de knop Starten.

Na handeling 8 krijg ik deze foutmelding: kan de service niet starten omdat deze uitgeschakeld is of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan