HELP! zlob dns changer

• Onderwerp starter Onderwerp starter fvh28
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fvh28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
Beste Forum leden,

Ik zit hier met een enorm probleem. Ik heb last van zlob dns changer en krijg deze niet uit mijn systeem. Ik heb al met Mbam geprobeerd deze te verwijderen maar blijft steeds terug komen. Nou heb ik gelezen dat dit ook in de router kan zitten. Wie kan mij helpen van deze kwelgeest af te komen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Een computerleek

Hoi Eric,

Dit heb ik al geprobeerd. Helaas geen effect.

F-Secure

OK dan maar anders.
Download hier de rescue CD.
Zorg dat je PC via een draadje aan internet hangt en boot van de CD.
Het duurt wel lang, maar heeft bij mij (op PC's van kennissen) nog nooit iets laten zitten.

Succes.

Is helaas Engels.

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist mijn router een reset gegeven en wachtwoord veranderd. Opnieuw Mbam gedraaid en het lijkt te zijn verdwenen. Ik maak me alleen zorgen of er niet nog meer rotzooi opstaat. Kan niemand hier mijn log bestand van hijack uitlezen kom te kijken of er nog dubieuze bestandjes opstaan?

Mvg

|Eric alvast bedankt voor je support!

Maak je geen zorgen. Je kunt het doen via http://www.nucia.eu een hijack log plaatsen.
Maar als je van de CD boot, verzeker ik je dat alles wat niet klopt verwijderd wordt.
Je krijgt zelfs een waarschuwing dat als er een systeem bestand is geïnfecteerd, dit wordt verwijderd.

Succes.

moet ik deze downloaden en dan of cd zetten?

Je download de Zip file, daar zit een iso in, (alles uitpakken in Windows, of 7zip gebruiken) die brand je op CD.
Zelf gebruik ik hiervoor Astroburn Lite, die je automatisch krijgt aangeboden als je vanuit Daemontools Lite wilt branden.
Dus je kunt de iso in Daemontools mounten en dan kiezen voor branden.
ImgBurn doet het natuurlijk ook.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan