Help, zwaar iritand pop-up/slome pc/raar toetsenbord virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickkil2

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
hee! allereerst even me eigen voor stellen:)
ik ben rick, ben 14 jaar en woon brabant.
nu mijn vraag/proleem:
Ik heb een zwaar iritand virus dat me "dwingt" av2009 te downloaden, ik heb gehoort dat dit een virus is, ik heb dit gedaan http://www.2-spyware.com/remove-antivirus-2009.html maar het probleem is dat deze bestanden er niet staan! ik heb av2009 ook niet gedownload maar ik krijg deze pop-up constant:

dan druk ik op cancel en doet hij nogsteeds een site openen dit is ZWAAR iritant

Laatst bewerkt:
www.antispyware.com probeer daar de gratis versie eens van.
Na installeren even updaten en dan scannen.

Oke dit is de log file, kan iemand mij laten zien hoe ik het weg krijg, en als ik al een antivirus progje heb mag/kan ik er dan nog een spyware scanner bij den?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 9:10:01, on 21-8-2008
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan nergens lezen dat je een hijack log moest plaatsen.

En sowieso worden hijacklog niet op helpmij nagekeken. Derhalve heb ik je log verwijderd

HijackThis Logs worden op dit forum niet nagekeken, daarvoor moet je bij de experts van www.nucia.com of www.hijackthis.com zijn.

Als superantispyware van puppie het probleem niet oplost, probeer dan eens te scannen met Malwarebytes

dus ik mag er gewoon en anti spyware programma bij doen, want ik heb eens gelezen dat dat het zelfde als Geen anti scanner's was.

sorry als k met fouten typ maar dit komt omdat het toetsen bord het maar half doet door dat virus , dat probeer ik zoveeel mogelijk de vebeteren.

Twee virusscanners op de achtergrond laten draaien is niet verstandig, met meerdere spywareprogs een scan doen kan geen kwaad

Twee virusscanners op de achtergrond laten draaien is niet verstandig, met meerdere spywareprogs een scan doen kan geen kwaad

Dankje!! ik heb het gedaan alle 2 de scanners kunnen niks vinden en nog zit het erop:S gek maarja ik laat morgen een virus expert komen en die haalt het virus eraf :)

Mocht de expert er niet uitkomen; ik denk dat de helpers hier ook redelijk door hun opties zijn. In zo'n geval verwijzen we je naar www.hijackthis.nl, waar je wel je log kan plaatsen en waar experts rondlopen op dit gebied.

en al die aanbevelingen zijn al gedaan en hebben niks opgelost.
zie post 2 en 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan