Help !!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter noony
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

noony

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
Hallo

Ik zit met een groot probleem.
Ik kan niks meer doen op de PC ,omdat hij telkens bij elke bezigheid vast blijft hangen.
Er komt dan geen foutmelding in beeld alleen blijft het beeld dan op die plaats staan dus ook tijdens een spelletje en tijdens het schrijven van dit bericht ook.
Het duurt een eeuwigheid om dit te schrijven.
De pc is inmiddels helemaal leeggemaakt ook heb ik een nieuwe windows Update laten lopen, maar het probleem blijft bestaan
Soms komt er een tikkend geluid uit de CD rom DVD speler.
Ik hoop dat ik het probleem duidelijk heb kunnen om schrijven aangezien dit voor mij ook nieuw is.
Alvast bedankt voor de moeite en ik hoop dat er iemand bij is die mij kan helpen.

Liefs francis

Hoe bedoel je pc leeggemaakt? Niet alles opnieuw geinstalleerd dus?
Een tikkend geluid kan ook je harde schijf zijn.

Ben je misschien in de luxe positie om een andere Hdd in je pc te proberen,windows daarop opnieuw te installeren,en te kijken wat ie dan doet?

Misschien kun je wat meer gegevens over de PC plaatsen?
En zoals Pasja vraagt: is je PC ECHT ‘schoon’ van ‘rommel’ ???

Groetjes
Falco

Bedankt alvast voor de tips

Leuk dat jullie met me mee denken.
ik heb in ieder geval de rode schijf laten lopen en de pc leeg gemaakt...
Het is erg irritant omdat je nooit weet wannneer het gebeurt.
Hij blijft geoon op een plaats hangen in het beeld en alles staat dan stil zone alarm en andere programmas ook.
Ik vraag me ook af of het wel aan de harde schijf ligt aangezien de PC net twee jaar oud is.
En aangezien ik er ook niet zo heel erg veel mee doe.
Er word weinig gedownload etc.
Hoop dat er misschien iemand anders nog een idee heeft en anders moet ik hem maar eens weg brengen.

Alvast bedankt voor jullie reactie Francis

Hi Francis!
Je schrijft: ‘ ik heb in ieder geval de rode schijf laten lopen en de pc leeg gemaakt..’
Sorry, ik gebruik hier al jaren ME maar heb nooit een rode schijf laten lopen, ik weet niet wat je mee bedoelt?
Nogmaals: kun je wat meer gegevens over de PC geven??

Groetjes
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan