Help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
mensen als ik hidden en dangerous multiplayer demo speel krijg ik allemaal pikkeltjes in beeld snap er niks van.

dat is alleen maar bij sommige spellen bij doom3 doet die dat niet!

weet iemand wat het is of heeft iemand dit ook en weet oplossing zeg het me.

want het is vreselijk irritant maar als ik opsla met print screen en ga naar paint en plak zie ik die pikkels niet meer:confused:

alvast bedankt!:thumb:

Heb je de laatste drivers voor je videokaart geïnstalleerd?

kijk hij speel doom 3 gewoon zonder pikkels enzo..

en alle spellen bijna behalve sommige demo's:confused:

jah mijn videokaart is pas een maand of 2 oud dus er zouden wel alle drivers niew zijn ja.:rolleyes:

alleen als ik ze zou moeten downloade ben ik bang dat het fout gaat want een vriend van mij heeft dat ook gedaan nu kan die niet eens mohaa meer spelen.:confused:

weet jullie verder iets of hoe dat moet met drivers?

Geplaatst door lesley88
jah mijn videokaart is pas een maand of 2 oud dus er zouden wel alle drivers niew zijn ja.:rolleyes:

weet jullie verder iets of hoe dat moet met drivers?

Drivers kunnen soms behoorlijk snel 'verouderen'. Als je even aangeeft welk type videokaart je hebt kun je in mijn handtekening op 'hier' klikken. Grote kans dat ie daar bij staat. Vaak is het een bestand waarop je, nadat je het hebt gedownload, kunt (dubbel)klikken. Volg dan de installatieinstrukties. Ook zie je vaak dat (als het een zip-file betreft) er een zgn. 'readme'-bestand bij zit. Deze moet je even openen. Volg de installatie-instrukties die hierin staan.

www.Nvidia.com
kun je de nieuwste Forceware driver vinden.:)

Wel eerst de oude via configuratiescherm>software verwijderen.

bedankt hij doet het weer echtg super!!!:D

hij uninstal die andere drivers vanzelf:D

maar allemaal bedankt voor het reageren en voor de hulp!!!!:thumb:

maar mensen ik heb het volgende probleem ik heb hem nu wel geinstaleerd maar als ik nu fifa 2004 ga spelen krijg ik allemaal lijnen in beeld zou ik directx weer opnieuwe moeten instaleren?:confused:

ik had het ervoor nooit:(

wie weet dit?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Welke DirectX heb je geinstalleerd staan?
Videokaart driver verwijder ik liever eerst zelf via Configuratiescherm>software.
De pc moet namelijk daarna opstarten.
Vind nieuwe hardeware, die wizard stoppen en zelf de Forceware driver installeren.

Staat de "Refresh rate" van je monitor wel goed ingesteld?

zo heb ik het ook gen\daan via sofware en dan verwijderen alleen daarna directx 9.0c weer instaleerd nu heb ik gewoon wer de ouwe die , die speel het spel wel llekker behalve sommige demo's maar als ik het ook bij full games krijg dan doe ik driver wel maar als ik die heb doet die wel erg raar:confused:

wel bedankt en weet jkij misschien waarom mij onboard geluisdkaart zo bonkend geluid nu maakt nadat ik heb geinstaleerd ??
had ik eerst nooit trouwens vraag het wel bij geluidskaarten .

bedankt he iedereen en CASH jij alwer bedankt!!!:thumb:

hey jongens raden jullie eigenlijk ok niet een nieuwe videokaart aan of is deze nog wel prima??:)

ik weet niet wat jullie van deze kaart vinden?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan