help .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

goofmans

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
11
hoi
ik ben bezig met een clansite voor mijn clan
maar ik wil graag tabellen gebruiken maar ik heb het probleem ik krijg de tabellen niet op de plaats waar ik mze wil en ik kan ook een bijvoorbeeld memberspage niet naar de tabel linken
wat nu ..??

ik gebruik frontpage 2003:confused:
 
Linkje er naar toe? Dan weten wij ook iets beter wat je bedoelt.

Ik denk dat je je tabel op aantal %en hebt gezet, daardoor maakt hij de tabel zo groot als het aantal procenten dat een rij heeft ongeacht de resolutie
 
hij staat nog niet online want ik krijg die tabellen niet goed erop en kan die linken niet goed krijgen drom heb ik ze nog niet online staan

ik heb wel even een site opgezochd die een beedje heeft wat ik wil kwa tabellen zo wil ik het ook ongeveer

www.aasf.nl

zo wil ik de tabellen ongeveer hebben wel ietsje anders en andere kleuren enzo maar om je een idee te geven

en ik heb dan een menu ding gemaakt
maar als ik dan bijv de members naar het midedelste tabelletje wil linken lukt me dat niet en dan opent hij zich appart
 
Waarom kijk je dan niet hoe zij bij aasf dat hebben gedaan? gewoon even de broncode bekijken en in frontpage zetten, dan kun je zo zien hoe het zit.

Natuurlijk niet de hele site gaan rippen, das een beetje saai.

Maar je kunt een iframe proberen voor het midden stuk.

Moet je gewoon in die tabel deze code zetten:
< iframe name="i3" width="[hier je breedte in pixels" height="[hier je hoogte in pixels]" src="[hier de pagina waarin hij moet starten bijv news.html]">< /iframe>
de < moet wel aan de iframe, maar dit kan ik nu niet doen

Als je dit gedaan hebt maakt je de links van die naar de pagina's moeten op deze manier:
<A HREF="[de pagina waar hij heen moet bijv members.html]" TARGET="i3">Members of [je clan naam]</a>

Ik weet het laatste gedeelte niet zeker, maar ik zelf gebruik het op deze manier (maar dan met images voor de buttons naar pagina's) dit is de site: http://www.darkwarriors.nl kom je er niet echt uit, kijk daar dan maar ff in de broncode.
 
Laatst bewerkt:
wtf is dat jou site

hijs vettt

k ik snap nu wat ik moet doen maar
als ik met rechtermuis erop klik en op bron weergeven druk doet hij niks nergens niks

ook bij een andere site niet
 
Hmm vind je em mooi? Ik niet, ben al bezig met een nieuwe, maar dan maak ik het script zelf (gebruik nu een pre-script van Vwar)

Dat terzijde, als je de bron wilt bekijken moet je geen rechtermuis doen maar in via Beeld --> Bron proberen, misschien dat dit helpt.
 
Dunno, nieuwe vraag plaatsen?

Maarja succes met je site nog
 
heel erg bedankt

oja ik vind je site echt mooi man

moet je je beroep van maken

:)
 
hahaha, je bent de eerste die dat zegt.

Misschien neem ik het eens in overweging.
 
ik zie net dat het forum mijn link code heeft veranderd i.p.v de code weer te geven.

Dit staat er:
< A HREF="[de pagina waar hij heen moet bijv member.html]" TARGET="i3">Members of [je clan naam]< /A>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan