help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dazzl

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2005
Ik heb een groot probleem :(

ik heb nu al 2 microfoons gekocht en ze doen het geen van beiden op mijn comp. ook op mn andere computer doet ie het niet:mad:

ik heb mn microfoon nodig voor teamspeak, voor Call of Duty om te praten enzo...maar ik kan iedereen over teamspeak wel horen, maar ik kan niet praten.

ik heb van alles geprobeert. ook in teamspreak, maar nix helpt. ik weet dat het niet aan de pc kan ligge, want k heb de nieuwste van het nieuwste, en ook niet aan de microfoon want ik heb 2 mics geprobeert:mad:

wie kan me helpen AUB:(

BVD,

Dazzl(steven)

Drivers wel geïnstalleerd?

Moeten er misschien poorten voor worden geopent?

je hebt toch niet vergeten bij de¨ eigenschappen voor geluid en audio¨de vollumeregeling voor de microfoon te selecteren en te openen?

En bij "opname" in dat zelfde schermpje de microfoon aan te vinken.
Hij is in de juiste ingang "ingeplugged"?
Open voor de grap je geluidrecorder eens. Start-->bureauaccesoires-->entertainment-->geluidrecorder.
Probeer eens een stukje op te nemen.
Als dat werkt, ligt het niet aan de hardware. Dan ligt het misschien aan de instellingen van het spel.
Daar kun je meen ik ook het een en ander aan en uitvinken, zoals welke geluidskaart etc.

Fonz

yeah (H)

man, hartstikke bedankt iedereen, weetje, het lag aan de kabels. ik had ze verkeerd omgedaan:o
maar goed, Hartstikke bedankt iederen:cool:

Ga je heel diep schamen, dan een biertje en spelen maar!

Oeps, je mag nog niet drinken.
Colaatje dan maar hahahahahahaah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan