Help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nadientje

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2005
Berichten
6
Halla allemaal,

Mijn computer starte zich zelf een tijdje geleden telkens opnieuw op. Ik kon dus niet in het xp menu komen. Omdat mijn oom normaal dit soort dingen doet, maar de eerst komende maanden geen tijd heeft, heb ik zelf xp er opnieuw opgezet. Ik had geen back up cd dus xp is er helemaal opnieuw opgezet maar wel met de keuze om dingen te bewaren. Nu ben ik zelf echt een totale ramp met computers en veel dingen werken niet meer. Weet iemand of ik dit weer kan herstellen, zodat ik gewoon al mijn oude dingen weer krijg?
Ik heb het waarschijnlijk lekker vaag neergezet haha maar ik hoop dat iemand mij begrijpt. Ik kan niemand anders vragen op dit moment en ik heb op korte termijn een goed werkende computer nodig en alleen kom ik er echt niet uit.

Groetjes,

Nadine
 
Bedoel je dat je een 'upgrade-installatie' hebt gedaan? Eh nee... dat bedoel je niet, want je hebt Windows er helemaal opnieuw opgezet.
Dat betekent dat je alles kwijt bent. :(
Alles dus opnieuw installeren!

P.S. Ik zit nog met die 'keuze om dingen te bewaren'. Toch een upgrade?
 
Oh ben zo blond. Ik denk dan een upgrade want er zijn nog dingen bewaard gebleven.
Ik heb ook last van een tweede verbinding 'sixa'. Elke keer gooi ik die eruit maar dan komt ie weer terug.
Zucht het is echt een zooitje hierzo...
 
Wat is er bewaard gebleven? Alles?
Programma's en bestanden?
En werken geen van de programma's?

Wat is sixa? Een internetverbinding? Spyware misschien?
Kijk in (start > uitvoeren > ) msconfig en daar in 'opstarten' of dat een programma is. Zoja ontvinken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan