Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

princess

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
hai heb een vraag over xp

vaak werken usb dingen als digitale camera's en mp3spelers niet meer op mijn pc terwijl dat vroeger wel zo was.. dus ik denk dat er een fout in mijn pc zit of er is iets verwijderd of er mist iets..

maar ik d8 als je xp nou kan resetten? dat alles dan weer terug word als nieuw? is dat mogelijk?
xxxx:)

Help is niet de geschikte titel maar vooruit.......
Is dit zo in 1 keer gekomen.

je zou een systeemherstel kunnen doen dan ga je terug naar een datum dat het nog wel werkte.
Maar alles wat je dan gedaan hebt tussen nu en die datum ben je kwijt.
Niet de data die jezelf gemaakt hebt maar de programma's die je in de tussentijd geinstalleerd hebt.

puppie zei:
Help is niet de geschikte titel maar vooruit.......
Is dit zo in 1 keer gekomen.

je zou een systeemherstel kunnen doen dan ga je terug naar een datum dat het nog wel werkte.
Maar alles wat je dan gedaan hebt tussen nu en die datum ben je kwijt.
Niet de data die jezelf gemaakt hebt maar de programma's die je in de tussentijd geinstalleerd hebt.

okee.. maar ik kan maar tot een bepaalde datum terug gaan..maart 2006 en ik moet nog veeeeel verder terug want toen al werkte mijn mp3speler bijvoorbeeld niet..

Kijk eens bij hardware of daar soms gele vraagtekens staan.
start
configuratiescherm
systeem
hardware
apparaatbeheer

puppie zei:
Kijk eens bij hardware of daar soms gele vraagtekens staan.
start
configuratiescherm
systeem
hardware
apparaatbeheer
`

ja die staan er, ik heb dit probleem eerder gehad met mijn mp3speler maar dat is ook nooit opgelost

ik probeer nu een digitale camera aan te sluiten heb er drivers voor gedownload enzo maar hij zegt: toegang geweigerd..

daarom dacht ik gewoon mijn pc resetten is het makkelijkst. is er geen andere manier om je pc te resetten behalve systeemherstel dan?

:)

waar staan de gele vraagtekens bij.
heb je service pack 2 van windows geinstalleerd.

puppie zei:
waar staan de gele vraagtekens bij.
heb je service pack 2 van windows geinstalleerd.

staat alleen bij de camera. Sony DSC

ja die is geinstalleerd

:)

Normaal gesproken in apparaatbeheer de usb controler verwijderen.
Dan computer opnieuw opstarten zonder iets in de usb poorten, daarna zou het weer moeten werken.

puppie zei:
Normaal gesproken in apparaatbeheer de usb controler verwijderen.
Dan computer opnieuw opstarten zonder iets in de usb poorten, daarna zou het weer moeten werken.

je bedoelt toch dat Sony DSC verwijderen en dan opnieuw doen? dat heb ik nl al eens geprobeerd maar dat werkt niet, kan het niet dat er een fout in mijn pc zit ofzo?

nee ik bedoel de USB_controller.
die staat helemaal onderaan in apparaatbeheer.

puppie zei:
nee ik bedoel de USB_controller.
die staat helemaal onderaan in apparaatbeheer.

ooh okee er mag dus niks in de pc zitten ook niet wat er nu al inzit en gewoon werkt in de usb poorten?

dus er zitten wel dingen in die werken in die usb poorten??

Oké dan moet je daar dus vanaf blijven dan werkt je usb controller namelijk wel.
Dan moet je het toch zoeken in de apparaten die je aansluit.
Je praat over een handycam.
een sony......moet je in die handycam de usb niet aanzetten....tenminste wel in die van mij.

puppie zei:
Oké dan moet je daar dus vanaf blijven dan werkt je usb controller namelijk wel.
een sony......moet je in die handycam de usb niet aanzetten....tenminste wel in die van mij.

sorry voor de late reactie

wat bedoel je precies,, ik hebe en webcam en een digitale camera maar die digitale camera die werkt niet met usb ik krijg een melding met ; toegang geweigerd.

Ja en die digitale camera is van het merk sony??

puppie zei:

ooh het is gelukt!! :D heel erg bedankt
ik moest in mijn digitale camera
ptp aanschakelen
en toen deed hij het opeens wel:D
dankjewellll!!!

waarschijnlijk moet ik dan ook iets veranderen bij mijn mp3 speler;)

Oké das mooi.
nu de mp3 welk merk en welk type??

kan niks in de mp3speler vinden wat me de usb aansluiting te maken heeft.. dus denk niet dat er een oplossing voor is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan