Help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrie78

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Ik heb sinds kort een map staan waarvan ik niet weet waar die vandaan komt, met de naam: 0c9c9dad455dd6d9dc3b6a0dfe Hier staat een kladblok bestand in met de naam msxml4-KB927978-enu
Nu heb ik per ongeluk een andere map met prive bestanden hier naar toe gesleept. En nu kom ik hier niet meer aan. Toegang geweigerd zegt ie.
Nu ben ik dus alle privé bestanden kwijt. Het kan toch niet dat doot per ongeluk slepen ik alles kwijt ben????
HELP!!!

Probeer eens vanuit veilige modus, en dan inloggen als administrator.
Werkt dat ?

Help

Ik heb de computer in de veilieg modus opgestart. En heb een systeemherstel gedaan naar gisteren. de mappen hebben zich hersteld, maar nu kan ik alle documenten in de teruggezette map niet meer openen. Het bestand is alleen lezen of gecodeerd??? En nu???

Geen toegangsrechten

Als ik een Word-document wil openen, krijg ik nu de melding dat ik geen toegangsrechten heb? Hoe kan ik dit oplossen???

Er was toch niemand die het over systeemherstel heeft gehad ;)?

Even opstarten in veilige modus, inloggen als administrator. Dan kijken of je toegang hebt tot de map.
Zoniet: met de rechtermuisknop klikken en kiezen voor eigenschappen.
Dan naar het tabblad beveiliging.
Dan onderaan kliken op geavanceerd.
Daarna naar eigenaar, en de groep administrators eigenaar maken van die map.
Bevestigen met ok.
In het vorige venster de gebruikersgroep administrators toevoegen, mbv de knop toevoegen.

Dan zou je weer alle rechten moeten hebben :).

Nee, er zijn geen standaard instellingen. Als alles goed werkt; lekker zo laten staan. Je kunt dit altijd weer wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan