Help!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat jij vindt doet er niet zoveel toe denk ik. Helpmij wil, heel begrijpelijk, niet dat er hier over het aanbieden van warez gesproken wordt. Ook termen als "dan doen we het via mail" geven aan dat het via het forum aangeboden wordt, namelijk een e-mail adres waar de warez te krijgen is.

XD volgens mij heeft dit niets te maken met mijn computertje :P

prima.

driver genius
driver max
driver magician
driver detective
driver updater pro

is dit genoeg?
kijk maar wat je doet.
niet mailen, want dat mag niet

XD volgens mij heeft dit niets te maken met mijn computertje :P

Dat klopt beste IcryI :).

Wat je kunt doen is de drivers opzoeken maar dat advies was al gegeven ;). Je kunt ook gewoon handmatig de chipset drivers, audio en videokaart opzoeken. Dat is waarschijnlijk al voldoende. Heb je geen dure programma's voor nodig :).

noh man, haha.
Zonder gein, vindt het een leuk forum en ze moeten ook blij zijn dat een hoop mensen elkaar helpen. Wil zelf dus ook helpen, heb maar de namen gegeven. Dat je geen e-mailadressen mag wisselen is gewoon raar. Is mijn eigendom en ik bepaal zelf aan wie ik mijn e-mailadres geef. Ik heb niet gezegd met welk doeleinde of wat dan ook. Maar goed, vindt het best.

okey, dat vindt ik raar.
mail mij maar even is toch heel normaal.
Niemand val je ermee lastig, het forum niet omdat er geen links op het forum komen etc.
en toch mag het niet. is toch raar.
Ik wil even praten met die mensen op msn, is makkelijker.

*KNIP*

ik vindt dat het gewoon mag want je schendt niks. Staat ook niet in het reglement die ik eerder even goed doorlezen heb...
Dat jij vindt dat het mag moet jij weten, maar hier op het forum hou je je aan de regels van het forum. Het staat dus wel in het regelement, zoals ik eerder al aangaf. Jij bied je mail adres aan om iemand te helpen aan een programma, waarvoor normaal betaald dient te worden. Daarnaast helpen doen we via het forum.

aan de drivers komen kom ik wel
het punt alleen alles werkte perfect voorheen driver genius enzo maar toen ik het virus heb gekregen doet bijna geen enkele internet toepassing het meer Utorrent niet Grab it niet alleen mozilla

aan de drivers komen kom ik wel
het punt alleen alles werkte perfect voorheen driver genius enzo maar toen ik het virus heb gekregen doet bijna geen enkele internet toepassing het meer Utorrent niet Grab it niet alleen mozilla

Als je een virusinfectie hebt dien je deze eerst te behandelen. Daar staan drivers genius en andere programma's los van.

MBAM: http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1781812.htm

ging het niet eens over. lees je het forum tab wel eens door.
kan alle kanten op lol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan