Help??

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShadowSeeker

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hallo ik heb dus een heel vreemd probleem met mijn toetsenbord.

Mijn Standaard toetsebord via die achterkant aansluiting kapt er opeens helemaal mee maar wordt wel herkend. geen toets werkt.
Toen heb ik een Usb toetsebord aangesloten, zelfde verhaal alleen hierbij werkt de K wel? verder geen toets..
Muis werkt volledig zonder problemen.

Nu opeens hetzelfde verhaal bij me zusje ( via zelfde router verbonden ) ook haar toetsenbord kapt opeens.. ( dit gebeurde een week of 2 nadat het bij mij gebeurde. )

De lampjes op mijn toetsenbord branden niet ( alleen bij mijn usb toetsenbord zodra ik de computer aanzet, daarna ook niet meer ),
Alle toetsenborden die ik heb verwisseld tussen mijn computer en die van me zusje, elke keer hetzelfde verhaal. Drivers opnieuw geïnstalleerd met de originele CD, geen resultaten, En formateren gaat niet zonder werkend toetsenbord..
Help:(

Ps: ik typ met schermtoetsenbord nu.. -.-

Viruscanner: AVG antivirus Free 8.1
Firewall: Geen. ( windows firewall uitgeschakeld. )

Laatst bewerkt:
Het zou prettig zijn als je jouw probleem in goed nederlands en zonder afkortingen uit zou leggen.
Omdat de pc van je zus dezelfde fout aangeeft lijkt me het een gedeeld probleem dat misschien via jullie router binnenkomt.
En ook...gebruiken jullie een firewall en virusscanner (welke?)

Ik heb nog meer vragen maar doe eerst maar dit...

Ik zou iig als de wind een firewall inschakelen want anders heb je straks heel nederland en omstreken op je pc actief. Virusscanner aan moet ook. Als je vista draait is de vista firewall ok genoeg.
Is je router beveiligd? Zoek daar eens wat info op bij google

sxxs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan