Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefano9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
3
Mijn laptop met vista home premium werkte perfect.
tot vandaag
ik starte hem vandaag op en hij start gewoon normaal op.
Maar als ie bij het welkom scherm komt blijft hij zo staan. Hij doet niks.
Ik doe me pc opnieuw aan en krijg bij het welkom scherm. Opstartherstel
ik dacht zo van zal wel had hij dus een probleem gevonden. En die heeft ie hersteld
Toen moest de laptop opnieuw opstarten dus dat deed hij.
Maar toen kreeg ik Windows Vista Home Premium kan niet worden geactiveerd met deze code.
Hij werkte altijd al wel.
Dus ik op de laptop kijken naar de code.
Ik typ het in. Maar ik krijg:

De volgende fout is opgetreden tijdens het gebruik van de productcode:

Code:
0xC004F033

Beschrijving:
De Software Licensing-service heeft gerapporteerd dat de productcode niet kan worden geinstalleerd. Raadpleeg de gebeurtenislogboek voor details.

Wat is er mis?. Hij werkte altijd en hij was altijd geactiveerd met deze productcode
 
Ik had liever gezien dat je gemeld had dat die licentiecode eerlijk gekocht was (al dan niet samen met de aanschaf van de pc/laptop).
Als ik door de regels heen lees heb je dus een licentiecode in gebruik die (bijvoorbeeld) al eerder ergens is gebruikt en dus niet op jouw computer gebruikt had mogen worden. Als dat klopt dan kunnen we je hier op het forum niet verder helpen, behalve de tip alsnog een eerlijke licentie te kopen.

Heb ik het onjuist, dan zul je met Microsoft of (indien het een OEM-versie betreft) met de leverancier van de computer/Vista contact moeten zoeken.

Succes,

Tijs.
 
Als je een legale versie hebt, dan (zie eerdere posting)

[...]dan zul je met Microsoft of (indien het een OEM-versie betreft) met de leverancier van de computer/Vista contact moeten zoeken.

Succes,

Tijs.

Tijs.
 
Ik heb met Microsoft gebelt en die zeiden dat ik met Toshiba moest bellen (de merk van de laptop).
De mensen van Toshiba zeiden weer dat het niet klopte dat het niet zo zou moeten zijn.
En zeiden iets met herstel schrijven. Weet iemand wat hij daarmee bedoelt?.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan