Ik heb een Trust MaxTrack Deskset gekocht bij de Media-Markt, Ik heb deze aangesloten op mijn laptop (Windows 7) driver geïnstalleerd en hij deed het gelijk. Nu wil ik hem op mijn desktop installeren het is een Acer Aspire T180 runt op Windows XP Professional 2002 Service pack 3. Ik heb daarna de driver van Windows XP geïnstalleerd maar ik zie wel het icoontje onder aan alleen de 1 is blauw Capslock and Scrollock zijn grijs. maar hij doet het helemaal niet heb andere usb poorten geprobeerd en opnieuw installeren en bij hardware gekeken (mijn computer eigenschappen) maar niks doet het hij reageert op niks ook als de usb ontvanger in mijn pc zit en ik start hem opnieuw op blijft de pc op de Boothscherm staan en hangt die. Als ik hem eruit haal doet de pc het wel na het opstarten. Ik vindt dit zeer bizar en heb echt alles geprobeerd wat ik maar mogelijk weet en kan.
Wie o wie kan mij helpen a.u.b want ik word gek gisteren 3 uur aan gewerkt maar niks doet het HELP ME PLS.

Wie o wie kan mij helpen a.u.b want ik word gek gisteren 3 uur aan gewerkt maar niks doet het HELP ME PLS.