Helpdesk met Whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoje4li

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2013
hallo,
Ik wil graag voor mijn bedrijf(je) een helpdesk beginnen,
daarbij wil ik ook helpen via whatsapp(wat je ook bij coolblue etc. hebt)

Wat is daar een goede manier voor?
en kan dat ook gratis?
Ik heb al een telefoon + nummer

Ik denk dat je gewoon je telefoonnummer op je website of dergelijke moet zetten met de tekst: "Voor vragen kunt u mij bellen, smsen of whatsappen!" Zoiets zou ik doen tenminste, op de website kun je een aparte helpdesk pagina maken waar mensen eventueel ook nog kunnen mailen middels een contact formulier. Of heb je geen website?

Ik denk dat je gewoon je telefoonnummer op je website of dergelijke moet zetten met de tekst: "Voor vragen kunt u mij bellen, smsen of whatsappen!" Zoiets zou ik doen tenminste, op de website kun je een aparte helpdesk pagina maken waar mensen eventueel ook nog kunnen mailen middels een contact formulier. Of heb je geen website?

Ik heb wel een website, maar wij zijn een bedrijf met 3 man, dus de helpdesk wordt door 3 man worden bediend(Misschien later meer)

Je kunt gewoon bij een telecom winkel naar binnen lopen en even een nummertje halen (prepaid) en dat nummer gebruiken voor je 'WhatsApp helpdesk' zorg dat iedereen met dat nummer verbonden is op zijn eigen telefoon, en schakel telefoontjes door naar je medewerkers, en stuur je SMS'jes ook door naar je medewerkers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan