Helpen met keuze internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaasjan12

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2009
Hallo,

Ik wil even hulp hebben met het kiezen voor internet..
Wij hebben een eigen keet waar we alleen in het weekend zitten.
We hebben er een computer staan maar we willen er internet hebben (modem enz.)
Dit willen we alleen gebruiken om youtube filmpjjes op te zoeken voor nummer aanvraag en spotify (muziekprogramma met internet).
Kan iemand me helpen wat hiervoor de beste internet bundel is? (alleen voor weekend dus we internetten er niet veel)
Volgens mij moet dit niet veel kosten.

Kan iemand helpen met een goede link naar een modem met internet enzo?
Mvg, Klaasjan

P.S we willen er ook wifi hebben om met onze telefoon te kunnen internetten

We hebben een eigen keet?

Aangezien Internet (ADSL of cable) gebruik maakt van wat ik maar zal noemen nutsvoorzieningen, is de eerste vraag, is dat in die keet wel mogelijk?

Het is in een bedrijfsunit waar ook stroom idd is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus er is al telefoon en /of kabel aanwezig?

ehh.. nee geen telefoon of kabel ingangen.. kan dat niet zonder? of een met zo'n usb stickje?

Is er nu al Internet in het pand waar die keet bij hoort?
Hoe groot is de afstand naar die keet?

Dit met het oog op gebruik van router.

Laatst bewerkt:
Nee het is een unit waar mensen hun spullen opslaan enzo maar die staan allemaal naast elkaar en wij hebben er een keet/bar van gemaakt
(paar units naast ons staat wel een bedrijf met internet)

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst. Ik had niet voor niets je berichten aangepast.;)

sorry maar hoe reageer ik dan goed op je reactie? ik ben hier ook niet zo goed in

De knop "Reageer op vraag" boven of onderop de pagina gebruiken. Je kunt ook het van "Snel reageren" onder op pagina gebruiken.

Waarom zou ik daar bericht van moeten krijgen?

als ik met je discusieer over deze vraag, dan meot je toch bericht krijgen dat ik weer wat tegen je zeg? anders kun je telkens de pagina weer op om te kijken of ik al wat heb gezegd

Als ik de situatie in de 'keet' goed begrijp, dan luidt het antwoord : Nee, je gaat daar geen (goedkoop) internet krijgen.

en zo'n vodafone internet stickje ofzo? zo'n stick kan toch ook? (moet wel goed bereik hebben)

Je schreef niet waar de 'bron' (zender) van het internet zich bevindt (afstand van de 'keet' tot die bron)

ik bedoel zo'n stickje die je achterin de computer drukt met internet abbo erop.. (zonder wifi dus)

Hallo,

Ik wil even hulp hebben met het kiezen voor internet..
Wij hebben een eigen keet waar we alleen in het weekend zitten.
We hebben er een computer staan maar we willen er internet hebben (modem enz.)
Dit willen we alleen gebruiken om youtube filmpjjes op te zoeken voor nummer aanvraag en spotify (muziekprogramma met internet).
Kan iemand me helpen wat hiervoor de beste internet bundel is? (alleen voor weekend dus we internetten er niet veel)
Volgens mij moet dit niet veel kosten.

Kan iemand helpen met een goede link naar een modem met internet enzo?
Mvg, Klaasjan

P.S we willen er ook wifi hebben om met onze telefoon te kunnen internetten
Ehh,.........?

dat is niet nodig perse als modem enzo niet beschikbaar is.. als het maar in ieder geval voor onze pc is die er staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan