helpmij af en toe plat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
483
eej medeforummers,
ik heb hier een draadloos netwerk daarom vraag ik me vrraag maar hier :p
Af en toe ben ik bezig op deze site en dan word ik oppeens ervan afgekickt ofsow ofdat de site dan effe plat ligt. Ligt dat aan mij internetverbinding dan ?
Ken wel gewoon op alle andere site komen enzow ook via google enz.
 
Denk ik aan jouw want ik heb het deze periode nog niet mee gemaakt!
 
okeej wel vaag maarja , misschien komt het omdat ik op een andere locatie zit dan jou namelijk in wassenaar ( ja waar maxima woont en nee niet bij de bloemkampschool ):shocked:

Geef ook maar een wilde gok:confused:

Of misschien ben ik net die ene persoon dan die net te veel is voor de site om het te aan te kunnen :shocked:
 
Waar je woont heeft er niks mee te maken.
Teveel voor de site zal het ook niet zijn
 
nee hehe bij een site niet :p Wel bij een game server bijv als ik in een server ga spelen in tjechie dan heb ik een hogere ping :p
weet het eigelijk niet zou het ook zou zijn dat als ik bijv naar een japanse site gaat dat ik wat trager binnenkom op de site dan de gebruikers bijv in japan ook al is het maar 1 seconde verschil , zou best wel is kunnen ofniet ?
 
Ik heb (exact?) hetzelfde probleem.
Na verloop van tijd kan ik niet meer op helpmij (en alles wat daarmee te maken heeft) komen en verder nog wel op alle andere websites.

Geen idee wat het probleem is, ligt in ieder geval niet aan Helpmij.

Ik denk dat het ergens aan mijn internet verbinding / router o.i.d. ligt, het ligt in ieder geval niet aan mijn draadloos netwerk :)
 
mm, ik heb nog nooit er wat van gemerkt...
Vreemd!
 
zie je nou wel dat ik geen ongelijk heb , ik twijfelde eerst aan mijn pceetje dat die misschien de site niet trekte ofsow :p ( ofniet ) maarja het blijft een vaag probleem , ik weet zelf ook wel dat het niet aan de site ligt maar wou het effe bekend maken en kijken of meer mensen er last van hebben.
 
Waar je woont heeft er niks mee te maken.
Teveel voor de site zal het ook niet zijn

Dat kan er dus wél mee te maken hebben. Afhankelijk van waar je woont kun je via bepaalde DNS-servers/routers worden gestuurd. Het zou zomaar kunnen dat er daar één van is die af en toe storing geeft.

Ook per provider kan dit verschillen.

Ik heb dit probleem nooit met Helpmij, wel met mijn eigen site (Nucia). Na een tel of 10 heb ik geen problemen meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan