helpmij is smulweb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Hallo allemaal,

Ik heb nu wel een heel mooie voor jullie. Ik heb twee browsers op mijn pc. Als ik internet explorer open en naar www.helpmij.nl ga, gaat alles goed. Als ik phoenix open en naar www.helpmij.nl ga, wordt er meteen geredirect naar www.smulweb.nl!

Als ik met phoenix naar www.helpmij.nl/forum ga, gaat dat wel goed. Ik heb phoenix al ervan af gegooid en er opnieuw op gezet, maar helaas pindakaas. Ik heb het register doorzocht op phoenix, helpmij en smulweb, wederom pindakaas.

Het ligt niet aan phoenix zelf want ik heb het probleem pas sinds een paar dagen.

Ik ben nu aan het scannen en ik ga zometeen eens adawaren, maar heeft iemand suggesties? En zeg nou niet "zoek eens een lekker gerecht voor ons op" :)

Erg vaag, dit ligt (neem ik aan) niet aan helpmij.

Ik denk inderdaad dat de oorzaak spyware is, gebruik anders spybot search en destroy even, die vind echt veel meer dan ad-aware.

Waar kan ik die downloaden? Op www.downloads.com?

Het zou wel erg gek zijn als dit aan helpmij zou liggen... grinnik... :)

Laatst bewerkt:
misschien een gewijzigd windows hosts bestand.

pe.

kijk nog even in het register met registry crawler.

http://www.4dev.com/regc/index.htm

zal wel niks opleveren maar gaat in ieder geval veel sneller.

je kan nog even zoeken op gemaakte/gewijzigde bestanden op datum.

pe.

Kan ik spybot zomaar alles laten repareren wat hij vindt?

Doe eerst alleen de rode items in de lijst (spybots) maar en neem voor de rest (groen en zwart) een keer de tijd om de handleiding door te lezen.

Groetjes,

Pieter

Wel wel wel. Ineens kan ik helpmij weer gewoon opstarten zonder dat daar smulweb voor in de plaats komt. Mischien dat die spybot dan toch geholpen heeft. Bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan