helpmij.nl feedback

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Kijk, dat bedoel ik...hoe trek ik de aandacht. dit is even een flauwe manier om toch de aandacht te krijgen voor iets wat ons allemaal aangaat. Ik vraag me n.l. af hoe het kan dat sommige bezoekers van helpmij.nl direct kunnen verwijzen naar een reeds eerder verschenen vraag en antwoord. Soms heb ik het gevoel dat bepeelde vragen wel 100 keer gesteld zijn. Is er ergens een database waar terug gezocht kan worden op vragen uit het verleden en zoja...waar zit die link dan ?
Zo nee, zou het niet handig zijn als zoiets er zou komen???

//mod edit: topic titel aangepast

Laatst bewerkt door een moderator:
boven in de pagina zit een zoek optie.

Gebruik je de juiste keywords en zoekopties dan heb je iets binnen no-time gevonden, mocht het eerder voorgekomen zijn.

Laatst bewerkt:
Maar de meeste mensen te lui om die functie te gebruiken.. (ik ook) maar het forum blijft in ieder geval wel actief :)

Flauw+ imo niet de bedoeling op zulk wijze aan antwoorden te komen+ verkeerde sectie--> geen antwoord.:rolleyes:

Geplaatst door bruno-01
Kijk, dat bedoel ik...hoe trek ik de aandacht. dit is even een flauwe manier om toch de aandacht te krijgen voor iets wat ons allemaal aangaat.
Zeer flauw, en daarom een slot.
Hiervoor hebben we de sectie feedback, en daar dient deze sectie niet voor. Verder denk ik dat je met een "normale titel" de aandacht krijgt die zo'n vraag verdient. Kortom, stel de vraag nu nog eens, in de juiste sectie en met de juiste titel, dan heb je gegarandeerd "normaal" antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan