Helpmij.nl MSN6 TAB

Status
Niet open voor verdere reacties.
De tab werkt met Windows live?

Geen idee.. voor mij hoeft die tab niet, vorige jaar met msn 6.0 leek me dat wel leuk.
Toen had ik nog meer erop geinstaleerd (allemaal extra prog's), maar als je ze eraf wil heb je een hoop gezeiks...:confused:

Sorry...:o

Maar ook Windows live kun je geen Helpmij tab op vinden of maken en dat was eigelijk de vraag: Kan iemand wél een tab maken voor Helpmij?

Ik denk dat dit een beetje voorbijgestreefd is. Misschien met een SDK kit ofzo, maar een gewoon tooltje bestaat er nog niet voor. Toch niet voor 7 of Live.

James :)

Komt wel..

Maar sinds MSN 6.5 ofzo is die tab-sectie een wildgroei geworden van promotie. Ik heb ze allemaal lekker uitgezet.

HotTopic.. Dat zou wat zijn. Al meerdere keerten aangekaart maar ook daar loopt het niet echt storm (Update: June 3 2003).

en ik wou gewoon een tabje met de laatste 25 vragen van helpmij erin. Kan allerlei ongein krijgen, maar dat niet... Held had er laatst een in vista gemaakt in de sidebar ( is al weer weg:confused: ) maar die wil ik niet. ik wil in msn.......[/pruil- en stampvoetmode] :D

Dit draadje is zeer verouderd.
Ik heb de lijm verwijderd (niet meer sticky).

Dit draadje is zeer verouderd.
Ik heb de lijm verwijderd (niet meer sticky).

Volgens mij was die gewoon zo oud dat de lijm opgedroogd is, heb jij er tegenaan gestoten maar durf je dat ons niet te vertellen :evil: .

en zo verouderd was ie nou ook weer niet :p september 2006
maar hoeft inderdaad geen plakkerd te zijn :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan