Helpp!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lynxxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2006
Berichten
4
Misschien kan iemand mij helpen?

Mijn PC doet de laatste paar dagen heel raar, wanneer ik Hitman Pro of Norton anti virus draai, dan krijg ik een blauw scherm, met een melding, en mijn pc start dan meteen opnieuw op. Als hij opnieuw gestart is krijg ik een foutmelding van ik denk windows dat "mijn systeem een ernstige fout of zo heeft ondervonden". of hij start weer opnieuw op.

Ik heb mijn pc al helemaal geformateerd en windows er opnieuw opgezet. maar de fout melding blijft zich voort doen. Het enige dat nieuw is dat ik een nieuwe Videokaart erin heb gedaan maar dat is een paar dagen geleden.... toen was de fout er niet.

Graag hoor ik een oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Is waraschijnlijk een hardware matige fout of het kan liggen aan één van je drivers.

Update dus al je drivers naar de nieuwste versie (haal ze van internet ipv de bijgeleverde cdroms bij je hardware) en als het probleem nog steeds bestaat vervang dan omstebeurt hardware en kijk waar het probleem ligt.

Maar zoals jij al zei, het kan ook best je videokaart zijn.

Bij mij was het eens een x m'n geheugen, toen ik deze vervangde had ik er ok geen last meer van
 
thnx. hier is een screenshot. met de foutmelding
 

Bijlagen

  • screen.JPG
    screen.JPG
    44,1 KB · Weergaven: 22
Zou even nieuwe drivers voor devideokaart downloaden en installeren.
En geheugen even testen met memtest86
Screenshot is niet te lezen
 
Wat is de code die daar staat?Ik kan hem niet lezen. misschien heb ik dan suggesties
 
lynxxx zei:
thnx. hier is een screenshot. met de foutmelding
een kiekje van het blauwescherm zla nog meer van toepassing zijn. alleen dit moet je wel ff met je fotocamera doen ;)
 
Dat word heel lastig.
Dit is de code van de screenshot na het rebooten:

BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : F837EC1C BCP3 : B8C5AB7C
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 256_1
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens of je koelers wel schoon zijn ontdoe ze even van stof kan een hitte probleem zijn.
 
ik denk dat het probleem is opgelost.

Ik heb een vermoeden dat hij te warm werd, want tot nu toe doet hij het gewoon en hitman pro heeft het gedaan zonder dat de pc opnieuw is opgestart.

Ik hou het in de gaten.

bedank alvast voor alle suggesties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan