Helpppp

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Ik was ingelogd als ADMINISTRATOR. Na een herstart ben ik er niet meer en moest een nieuwe account maken, maar al mijn gegevens als Administrator zie ik niet meer. Systeemherstel werkt ook niet. Weet iemand hoe ik mijn account als Administrator weer terug kan krijgen?
Martin

bij home of pro versie en moest je inloggen met een wachtwoord?

Wat je kan proberen is bij ccount het aanmelden veranderen zodat je de naam inmoet toetsen bij het opstarten
Het welkoms venster dus niet gebruiken

Inloggen als beheerder, start de pc op toets bij het inlog scherm 2x ctrl-alt- del
Of hou de ctrl - alt ingedrukt en klik 2 maal op del.
Nu moet je beheerders account komen.

groetjes speedtouch

Als je xp pro hebt kun je bij start, uitvoeren het commando "control userpasswords2" intikken (let op de 2, en intikken zonder aanhalingstekens) Dan zet je bovenaan een vinkje en klik je op aministrator. Dan haal je het vinkje weer weg en start je opnieuw op. Als het goed is ben je dan weer ingelogd als administrator.

je kan ook ADMINISTRATOR permanent in inlog scherm laten verschijnen: Start Register (Start-knop-->Uitvoeren en typ Regedit, dan Enter), ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windowsnt\currentVersion\winlogon\specialAccounts\userlist.
In de menubalk: Bewerken->Nieuw->DWORD-waarde, noem deze waarde ADMINISTRATOR, klik met reshts op de Nieuwe waarde en kies: Wijzigen, typ cijfer 1 in het vak Waardegegevens.
Als je PC opnieuw opstart dan geb je in je inlog scherm ADMINISTRATOR er bij.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan