helppppp mijn pc sluit ineens af en start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

grizleebeer

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2010
hallo,

mijn pc begon ineens uit het niets kuren te vertonen door ineens af te sluiten en weer op te starten heb of heel veel fora gekeken, overal staat computer stofvrij maken, dat heb ik gedaan, windows opnieuw instaleren, ook gedaan, nieuwe software videokaart, gedaan, nieuwe videokaart ( nvidia PoV xf6200 agp 512mb) , heb ook automatisch opnieuw opstarten in systeem uitgevinkt, maar helaas hij blijft het doen, heb ook speedfan gebruikt maar daar zitten mijn 2 fans rond 3000 toeren( meestal iets erboven) en tempuratuur komt niet boven 40 graden, ik ben ten einde raad help me aub

mvg beer

Welkom op Helpmij.nl

Jou verhaal aanhorende heb je al het een en ander geprobeerdt.Wat mij nu richting de voeding doet varen.In de mogelijkheid om een andere voeding te proberen?

oke nou ik heb nog een voeding liggen dus zal die eens proberen daar heb ik nog nit aan gedacht

duw

Als je zeker weet dat die werkt en voldoende is voor het systeem dan eerst die maar eens proberen.;)

nieuwe voeding erin, toen kreeg ik problemen met de power aansluiting van mijn sata hardeschijf, hahah, nieuwe hardeschijf erin, windows en alles erop gezet, tot nu toe nog geen problemen, voedingen waren verschillende sterktes dus hoop dat het nu opgelost is, nu bedtijd morgen kijken hoe het gaat als ik er langere tijd op bezig ben

dank u in ieder geval voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan