Helpppppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Hoi Hoi. Daar ben ik weer. Ik heb een vraagje voor jullie. Het zit namelijk zo dat mijn beeldscherm steeds uivalt maar dat was hier al bekend. Maar er werd mij verteld dat ik moest inloggen via veilig mdus en als administrator naar binnen gaan. en dan alle profils verwijderen en een nieuw aanmaken. Mijn vraag is dus kan ik dat gewoon via configuratiescherm en dan accounts verwijderen. en dan dat mijn beeldscherm het doet. ALs dat niet zo hoort wil jullie mijn vertellen hoe het wel moet please!!!!!!!!1:confused:

Vreemd wat heeft beeldscherm uitval met verwijderen van accounts te maken.
Heb je in veiligemodus geen probleem met je beeld scherm?

Geplaatst door SJJ
Vreemd wat heeft beeldscherm uitval met verwijderen van accounts te maken.
Heb je in veiligemodus geen probleem met je beeld scherm?

Inderdaad, zou geen reden weten waarom dit met je gebruikersaccounts te maken heeft. Wel juiste monitor, resolutie en/of juiste hertz geselecteerd?

inverband met geen beeld even opstarten met vga modes die je uit de opstartlijst kan kiezen met f8.

!!!!!

Daar ben ik weer. Ik kan niet eens meer op veiligmodus. Wat ik wel krijg maar dat is alleen in het begin dat ik een soort waarschuwing krijg iets met ide kabel niet conected is. Ik wou de batterij van de moederbord even weghalen en dan weer erin stoppen maar dat lukt ook niet. Kan iemand mij helepen pleaseeeeeeeeee.

En me andere pc valt ook opeens om de 10 15 minuten af. dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen:(

????

Ik krijg dit bericht nadat hij controleert op IDE

Primary IDE channel no conductor cable installed

en dan gaat ie verder zodat ie naar de andere scherm wil gaan en dan krijg je iets met Failed maar wat weet ik niet omdat ie veel te snel gaat. Misshien ligt het daaraan?????:rolleyes:

kijk eens of de kabel van je moederbord naar
je harddisk goed verbonden is

Kabels van je harddisk zijn niet goed gemonteerd, kijk eens of ze wel goed zijn aan gesloten toevallig geen pinnetjes verbogen van de connector.

Dat ga ik effe zp proberen en kijken of ze allemaal aangsloten zijn. ;)

??

Ik heb nu mijn kast open staan. Wat ik zie is dat er een heel klein kabeltje aan de ene kant de moederbord vast zit en andere kant niet. Ik weet niet waar hij hoort. Dus er zit een rijtje van drie kleine aansluitingen en er zit er maar entje in en aan de andere kant zit ie niet vast. Dus ik weet niet hoor ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ja dat is een beet je onduidelijk, is het een flatkabel.
dat is een brede stekker.
Wat is er aangesloten aan je harde schijf?

Nee het is een hele dunne kabel die zit aan het moederbord vast. Maar alles zit gewoon heel goed. Omdat ik twee systeemkasten heb, heb ik ze naast elkaar gezet en gekeken of alles goed zit en hetzelfde is maar alles zit waar ie horen moet. Maar ik weet nog steeds niet waarom hij ik niet naar veilig modus kan gaan. Ik krijg steeds die zwarte scherm.:(

Jaah dat zie ik. Maar opeens als naar de windows balk wil gaan zie ik opeens een zwart scherm. In het begin zag ik nog die windows xp balk maar nu niet meer en ook geen veilig modus meer. Gaat allemaal niet meer. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
PS Sorry dat ik zo laat reageer heb het namelijk erg druk.

Hoop op een snel bericht.:(

Huh???

Dank je. Maar ik kan helemaal niet meer opstarten via velig modus. En waar haal ik zo een cd vandaan moet ik er een tje kopen?????.

Thanks

Sam;)

OHH ik zie het al. He maar moet ik nieuwe partities gaan maken ofzo. ben daar nemelijk heel erg slecht in. En als er iets misgaat zal dat dan problemen opleveren of valt het wel mee. en mijn laaste vraag Waar haal ik in hemelsnaam zo een cd vandaan??????????????

Nou dat was het zo eeen beetje

Bij voorbaat dank;)

Orginele cdrom windowsxp zou bij de pc geleverd kunnen zijn zo niet dan zul je er één moeten kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan