Helpscherm verschijnt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandela

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Goedemiddag allemaal,
Op een oudere laptop van mijn nichtje stond XP, ik heb win 2000 geinstalleerd. Tijdens de installatie verscheen steeds de melding: Er is geen help-onderwerp voor dit item.
Ik heb de installatie toch kunnen voltooien, maar nu verschijnt steeds het Helpscherm.
Als ik het configuratiescherm open, opent zich de help voor het configuratiescherm. Als ik het via het X wegklikt, komt het scherm onmiddelijk terug, via Alt F4 blijft het scherm weg tot ik weer iets open.
Ik wordt er gek van.
Het is een HP omnibook 6000 met een P3 met 64 mb geheugen (256 mb is besteld).
Wie o wie weet raad

Om heel eerlijk te zijn zou ik even wachten totdat het geheugen binnen is en dan Windows XP te installeren.
Dit is net iets meer compatible en up to date tegen lekken en virussen.

De Windows 2000 die je geinstalleerd hebt is wel een goede cd?
Ik ken namelijk een hoop cd's die het niet goed doen (denk aan gedownloade versies)
En welke service pack draait er op?

Ik heb er ondertussen 192 mb geheugen ingedaan (geleend uit eigen laptop) en er XP (orginele Homeversie) opgezet, maar dat was vreselijk traag en deed hetzelfde.
Ik heb nu weer 2000 opgezet (eerder gebruikt en werkte goed), en heb weer hetzelfde probleem.

Je kunt Windows XP ook als Classic laten draaien.
Dus kies je voor thema's en dan Windows Klassiek.

Dan is ie eigenlijk net zo snel als Windows 2000.
Maar als je installatie weer zo is, ziet het er naar uit dat je een andere cd van Windows 2000 zult moet proberen.

Ik heb echt al verschillende versies van Win2000 gebruikt en ik krijg steeds hetzelfde probleem. Zou het een hardwareprobleem kunnen zijn (hoewel ik geen problemen zie in het configuratiescherm bij de hardware) en omdat ook Win XP hetzelfde probleem geeft.
Ik snap er echt niets van. Heb de laptop al 10x geformateerd en verschillende besturingssytemen geinstalleerd.
Servicepack 4 +256 mb geheugen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan