heluppp

Status
Niet open voor verdere reacties.

blaffie

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
ik kan niet met mijn contactpersoon een audiogesprek starten. Nou heeft diegene een lanverbinding, dus 2 pc op 1 netwerk. En een firewall die erin zit standaard dus niet uit te zetten. Heeft iemand toevallig verstand wat je nu moet doen om dat audiogesprek toch te kunnen voeren?

Hallo,

heb je netmeeting al gebruikt of een ander voice programmatje?

probeer het eens met skype. Mooi programma, heel simpel. http://www.skype.com/download.html

Er staat ook bij : works through all firewalls. Wat wil je nog meer:D

Let wel even op de systeem eisen (onderaad die skype pagina)

PS. Zou je volgende keer een duidelijkere Topictitel willen verzinnen dan alleen Helllup?;)

Laatst bewerkt:
Re: geen hellup, maar msn

Geplaatst door blaffie
zo goed?
Is een tip voor de volgende keer, dit topic kun jij niet meer veranderen, alleen een moderator.

Heb je iets gedaan met de tips die je gekregen hebt?

Ik zal morgen naar diegen toegaan. het zit namelijk niet in mijn pc. Dan gaan we kijken met wat je opschreef of dat werkt.
Ben dus heel benieuwd!

maar alsvast bedankt!

Succes! En laat even weten hoe het afloopt. Dan kunnen anderen daar ook weer van leren.:)

Als die andere pc in een netwerk zit zou het ook best kunnen dat hij een router heeft. Misschien moet hij eerst goed uitvinden of de firewall de boel blokkeert of dat het net iets verder zit.
In dat geval moet hij een poort toekennen aan dat programma. Grote kans anders dat jij er niet doorheen komt maar hij wel richting jou.

Even een aanvulling, als diegene windows messenger 4.7 gebruikt (standaard winXP) dan zal het idd niet lukken, ook niet als je een poort openzet. Heb hier namelijk hetzelfde gehad. Probeer in dat geval MSN Messenger(de nieuwste uiteraard) Of zoals Tanja al zegt Skype, is trouwens een heel goed progje voor audiogesprekken. (Die doet het tenminste zonder ruis e.d.)

Ik ga vandaag even kijken bij diegene, neem al jullie adviesen mee, en dan hopen dat het gaat lukken, jullie horen van me.

Thanks!

ik wilde jullie even vertellen....

Dat ik skype heb geinstaleerd en het prima werkt zelfs!

We zijn er heel heeeeeeeeeel erg blij mee!!

dank jullie wel voor de moeite!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan