her-installatieprobleem met microsoft office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ziet er in windows 8 toch anders uit. Ik ben op weg gegaan en heb net zolang geexperimenteerd tot het is gelukt. Het document kan worden geopend en ik heb de gevonden procedure bij een ander document opnieuw geprobeerd en het lukte weer.
En nu hoop ik dat er een procedure is waarmee ik alle documenten tegelijk deze behandeling kan geven.
Ik ben fijn op weg geholpen en heb op basis daarvan verder geexperimenteerd, en dat was spannend.
Als ik er de moed voor heb, zal ik morgen de door mij gevolgde procedure hier nog weergeven

In windows 8 ziet het er toch wat anders uit. Op basis van de informatie die ik van jou, Bron, heb gekregen, ben ik aan het experimenteren gegaan. Best spannen, maar - en ik ben er wel een beetje trots op - het is gelukt. Het document kan geopend worden. En ik heb de procedure ook nog eens herhaald bij een ander document, en dat lukte weer. Ik hoop erop dat er nu een weg is waarin ik alle documenten tegelijk zo kan behandelen.
Ik heb nu na middernacht niet meer de moed om tte hele procedure voor je op te schrijven. Morgen misschien.
Maar nogmaals, bedankt

Super gedaan!!!

Ikzelf weet wat ik moet doen (systeembeheerder), maar de teksten bij/op de knoppen zijn in W8 anders. Zelf zit ik op W7 te werken. Als ik de W8 laptop van mijn zoon onder z'n neus zou weghalen dan heb ik ruzie in huis :d

Iets dergelijk kun je ook doen bij een mapje. Alle submapjes & bestanden hierin worden dan ingesteld.
. klik met rechts op mapje en dan Eigenschappen
. Dan naar tab Beveiliging, dan op Geavanceerd klikken
. Dan naar tab Eigenaar -> De rest kom je denk ik wel uit
. Zet ook een vinkje bij "Eigenaar van onderliggende ....... instellen"

Als je Eigenaar bent geworden kun je op tab "Beveiliging" de permissies instellen.
. System : alles
. Administrators : alles
. Gebruikers : wijzigen
Als je hier een vraag over hebt, dan hoor ik 't wel.

Gelukkig ben je nu na veel puzzelen en heeeel veeeel tijd er bijna.

Wederom veel suc6.

Beste Bron,
Vandaag had ik iemand over de vloer aan wie ik met enige trots liet zien wat ik had 'uitgevonden'. Hij vond het ook super, maar... hij liet mij zien dat er een iets kortere weg was. Ik had een paar stapjes over kunnen slaan. Ok.
Ik heb overigens besloten om mijn 'weg' niet helemaal neer te schrijven, omdat ik denk dat dat irrelevant is.

Ik ga weer verder met de mapjes en submapjes en ook dat gaat.
Nogmaals dank en ik ga dit item afsluiten met 'opgelost'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan