Hallo ik heb net een pc gekocht en ik heb meteen een groot probleem met me videokaart tijdens gamen of een film kijken chrast mijn pc of geeft die een fout melding dat die een erstige fout heeft ontdekt en dat het aan me driver ligt. Ik heb nog even in me logboek gekeken in windows xp pro + sp1 en hij gaf dit aan als error:
{Het stuurprogramma ati2dvag voor het displayapparaat \Device\Video0 is in een oneindige lus terechtgekomen. Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma. Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.}
ligt hieraan dus ik heb alles geupdate wat er valt te update op de site van hercules en ati zelf
mijn pc bestaat uit:
Proccesor INTEL Pentium 4 3.0 GHz/FSB533/S478/512kb OEM
Moederbord ASUS P4G8X DELUXE
Videokaart Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128mb
Hardeschijf Maxtor 200GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB)
Video-editing Pinnacle Studio DV Plus
Geheugen 2x 256MB PC3200 DDR
Dvd rom 16x 40x ide OEM Pioneer 119
Floppy Samsung 3.5" 1.44Mb
Netwerk SiteCom PCI 10/100 mb
Cooler Zalman CNPS5700D-CU
help en ik zou meer info hebben en geen advies van ga terug naar de winkel ofzo
{Het stuurprogramma ati2dvag voor het displayapparaat \Device\Video0 is in een oneindige lus terechtgekomen. Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma. Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.}
ligt hieraan dus ik heb alles geupdate wat er valt te update op de site van hercules en ati zelf
mijn pc bestaat uit:
Proccesor INTEL Pentium 4 3.0 GHz/FSB533/S478/512kb OEM
Moederbord ASUS P4G8X DELUXE
Videokaart Hercules 3D Prophet 9700 Pro 128mb
Hardeschijf Maxtor 200GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB)
Video-editing Pinnacle Studio DV Plus
Geheugen 2x 256MB PC3200 DDR
Dvd rom 16x 40x ide OEM Pioneer 119
Floppy Samsung 3.5" 1.44Mb
Netwerk SiteCom PCI 10/100 mb
Cooler Zalman CNPS5700D-CU
help en ik zou meer info hebben en geen advies van ga terug naar de winkel ofzo