Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan snap ik niet wrm ik dit heb gekocht hoorTuurlijk, je neemt gewoon 1 uitgang, en uit 1 uitgang kunnen moeilijk 2 verschillende klanken komen.
Ik denk dat een 2de geluidskaart noodzakelijk is....![]()
Is volgens mij niet nodig.
"De gevorderde amateur-DJ kan zijn muzikale gading vinden bij de nieuwe DJ Console Mk2, een meer professionele uitvoering van de digitale mixtafel. Net als zijn kleine broer lust hij probleemloos mp3-bestanden, maar uniek is dat je het mixen van je mp3's kan integreren in andere analoge toestellen. Zo kan je twee platendraaiers, cd- of mp3-spelers rechtstreeks op de console aansluiten. Verder is er ook een koptelefoonuitgang voorzien waarmee je snel tussen verschillende audiobronnen kan switchen."
Bron: Clix magazine
Ja en...... Er staat toch dat er een koptelefoon uitgang is die je kan switchen naar kanaal 1 of 2. Dat is toch de bedoeling dacht ik.
ja dat is 'm, maar dat zijn geen uitgangen, dat zijn gwn ledjesHm... Dat is 'm toch he http://clickxmagazine.zdnet.be/imag...P3&signature=2DC0F9173AB209DBD94C0B718B233700
Ik zie daar 2 koptelefoon uitgangen. Speek daar eens mee.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.