Hercules dj console

Status
Niet open voor verdere reacties.

windels

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Ik heb de Hercules DJ Control mp3, maar als ik op het knopje duw van de koptelefoon (om het volgende liedje te beluisteren) dan hoor ik wat ik voorbeluister eigenlijk ook in de luidsprekers:confused: wat niet echt de bedoeling is ... :confused:

Tuurlijk, je neemt gewoon 1 uitgang, en uit 1 uitgang kunnen moeilijk 2 verschillende klanken komen.

Ik denk dat een 2de geluidskaart noodzakelijk is....:confused:

Tuurlijk, je neemt gewoon 1 uitgang, en uit 1 uitgang kunnen moeilijk 2 verschillende klanken komen.

Ik denk dat een 2de geluidskaart noodzakelijk is....:confused:
dan snap ik niet wrm ik dit heb gekocht hoor :confused:

Is volgens mij niet nodig.

"De gevorderde amateur-DJ kan zijn muzikale gading vinden bij de nieuwe DJ Console Mk2, een meer professionele uitvoering van de digitale mixtafel. Net als zijn kleine broer lust hij probleemloos mp3-bestanden, maar uniek is dat je het mixen van je mp3's kan integreren in andere analoge toestellen. Zo kan je twee platendraaiers, cd- of mp3-spelers rechtstreeks op de console aansluiten. Verder is er ook een koptelefoonuitgang voorzien waarmee je snel tussen verschillende audiobronnen kan switchen."
Bron: Clix magazine

Is volgens mij niet nodig.

"De gevorderde amateur-DJ kan zijn muzikale gading vinden bij de nieuwe DJ Console Mk2, een meer professionele uitvoering van de digitale mixtafel. Net als zijn kleine broer lust hij probleemloos mp3-bestanden, maar uniek is dat je het mixen van je mp3's kan integreren in andere analoge toestellen. Zo kan je twee platendraaiers, cd- of mp3-spelers rechtstreeks op de console aansluiten. Verder is er ook een koptelefoonuitgang voorzien waarmee je snel tussen verschillende audiobronnen kan switchen."
Bron: Clix magazine

ja aub zeg :confused: kheb de console gisteren pas gekocht :S

Ja en...... Er staat toch dat er een koptelefoon uitgang is die je kan switchen naar kanaal 1 of 2. Dat is toch de bedoeling dacht ik.

De Hercules dj control mp3 beschikt idd niet over een koptelefoon aansluiting!
Er is wel een limited edition pack te koop waar de dj control mp3 in zit + een speciaal kastje (volgens mij word dat aangesloten tussen de usb kabel) en daar zit dan wel een koptelefoon aansluiting op!
Ik weet niet wat je betaald hebt maar dit is volgens mij ook de goedkoopste site waar ie te vinden is!!
Suc6

http://www.rax.nl/-/nav/1160/product/3191735/action/StockInformEmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan