hergebruik laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Ik krijg binnenkort een nieuwe pc. Keyboard en scherm enzo heb ik niet nieuw nodig...dus straks heb ik een 7 jaar oude maar goede systeemkast over. Er is interesse voor en ik wil proberen die systeemkast - voorzien van de meest recente winxpsp3 updates zo schoon mogelijk af te leveren.
Mijn vraag...kan ik die kast aan een laptop verbinden zodat ik kan gebruik kan maken van dat laptop toetsenbord en scherm?

helaas gaat dit niet werken.

Het kan wel via extern bureaublad maar ik neem aan dat je op jouw manier hem opnieuw wil installeren en dan kan het niet.

Hmmm,
Wat ik wil is het "lenen" van het beeldscherm en het toetsenbord van die laptop om mijn systeemkast te laten werken - wat een exterrn buroblad is weet ik niet....legguit :)
Btw - alvast dank voor je bemoeienismen...:thumb:

Laatst bewerkt:
de naam Extern bureaublad spreekt eigenlijk al voor zich. Hiermee kun je het scherm van een computer overnemen via het internet.Je moet hiervoor wel instellingen in de firewall, je modem/router aanpassen om dit te kunnen.

Maar dit kun je pas doen als windows geinstalleerd is inclusief alle drivers!

Maar jij wil je beeldscherm, muis, toetsenbord van je laptop gaan gebruiken om op je pc te komen? Dit kan dus alleen met een extern bureaublad.

Je hebt gelijk - diegene die de kast overneemt van mij ziet maar.....
Dank voor jullie aandacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan