Bekijk bijlage klantbestand.zip
Beste HelpMij pro's,
Ik ben bezig om een kleine boekhouding op te zetten in Excel. Het is mij opgevallen dat ik gebruik maak van een 3 tal formules die een hele boel cellen vullen. Nu wil ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen aan een VBA code hiervoor.
Formule 1:
In sheet (BankImport) maak ik gebruik van bijna dezelfde codes:
formule Cel A2: =INDEX(input!$A:$A;VERGELIJKEN(K2;input!$T:$T;0))
formule Cel A3: =INDEX(input!$A:$A;VERGELIJKEN(K3;input!$T:$T;0))
formule Cel A4: =INDEX(input!$A:$A;VERGELIJKEN(K4;input!$T:$T;0))
enz, enz, enz. Tot in de eeuwigheid
Formule 2 & 3:
In sheet (mutaties) gebruik ik 2 formules om een soort "Draaitabel" te genereren:
formule Cel G10: =VERGELIJKEN($A$3;VERSCHUIVING(BankImport!$A$1;G10;0;1000;1);0)+G10
formule Cel G11: =VERGELIJKEN($A$3;VERSCHUIVING(BankImport!$A$1;G11;0;1000;1);0)+G11
formule Cel G12: =VERGELIJKEN($A$3;VERSCHUIVING(BankImport!$A$1;G12;0;1000;1);0)+G12
enz, enz, enz. óók tot in de eeuwigheid
formule Cel E11: =ALS(ISFOUT(INDEX(BankImport!$D:$D;G11));"";INDEX(BankImport!$D:$D;G11))
formule Cel E12: =ALS(ISFOUT(INDEX(BankImport!$D:$D;G12));"";INDEX(BankImport!$D:$D;G12))
formule Cel E13: =ALS(ISFOUT(INDEX(BankImport!$D:$D;G13));"";INDEX(BankImport!$D:$D;G13))
enz, enz, enz. geef toe.... Dit is best wel kansloos :'(
Ik ben onwijs benieuwd wie mij uit deze sleur kan trekken.
Ik krijg met geen mogelijkheid een voorbeeld bestandje aan deze tread gekoppeld, dus meot ik het met een dropbox verwijzing doen.
https://www.dropbox.com/sh/t5aku0tvooj8yr9/AADCuqFl08MFxyrgLUQEqF5Sa?dl=0
<add>bestand gezipped, nu lukt het wel
</add>
Heel veel dank alvast!
Beste HelpMij pro's,
Ik ben bezig om een kleine boekhouding op te zetten in Excel. Het is mij opgevallen dat ik gebruik maak van een 3 tal formules die een hele boel cellen vullen. Nu wil ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen aan een VBA code hiervoor.
Formule 1:
In sheet (BankImport) maak ik gebruik van bijna dezelfde codes:
formule Cel A2: =INDEX(input!$A:$A;VERGELIJKEN(K2;input!$T:$T;0))
formule Cel A3: =INDEX(input!$A:$A;VERGELIJKEN(K3;input!$T:$T;0))
formule Cel A4: =INDEX(input!$A:$A;VERGELIJKEN(K4;input!$T:$T;0))
enz, enz, enz. Tot in de eeuwigheid

Formule 2 & 3:
In sheet (mutaties) gebruik ik 2 formules om een soort "Draaitabel" te genereren:
formule Cel G10: =VERGELIJKEN($A$3;VERSCHUIVING(BankImport!$A$1;G10;0;1000;1);0)+G10
formule Cel G11: =VERGELIJKEN($A$3;VERSCHUIVING(BankImport!$A$1;G11;0;1000;1);0)+G11
formule Cel G12: =VERGELIJKEN($A$3;VERSCHUIVING(BankImport!$A$1;G12;0;1000;1);0)+G12
enz, enz, enz. óók tot in de eeuwigheid

formule Cel E11: =ALS(ISFOUT(INDEX(BankImport!$D:$D;G11));"";INDEX(BankImport!$D:$D;G11))
formule Cel E12: =ALS(ISFOUT(INDEX(BankImport!$D:$D;G12));"";INDEX(BankImport!$D:$D;G12))
formule Cel E13: =ALS(ISFOUT(INDEX(BankImport!$D:$D;G13));"";INDEX(BankImport!$D:$D;G13))
enz, enz, enz. geef toe.... Dit is best wel kansloos :'(
Ik ben onwijs benieuwd wie mij uit deze sleur kan trekken.
Ik krijg met geen mogelijkheid een voorbeeld bestandje aan deze tread gekoppeld, dus meot ik het met een dropbox verwijzing doen.
https://www.dropbox.com/sh/t5aku0tvooj8yr9/AADCuqFl08MFxyrgLUQEqF5Sa?dl=0
<add>bestand gezipped, nu lukt het wel

Heel veel dank alvast!
Laatst bewerkt: