Na het aanzetten van mijn XP computer gaat hij na ongeveer 3 seconden uit, verschijnt er een blauw scherm met veel witte tekst - heel eventjes maar en start dan door naar een keuze menu: NORMAAL starten of VEILIGE mode. Wanneer je niets doet loopt er een counter af en blijft het systeem uitvallen en telkens opnieuw starten als boven beschreven ! Het blauwe scherm met de codes is niet te lezen omdat het minder dan een seconde zichtbaar is. Ik kan het systeem in veilige mode starten via het menu en heb CHKDSK /f gedaan. Deze aanwijzing heb ik als oplossing ergens in het Forum gevonden. Helaas is er geen verbetering. Het gaat om XP home met ServicePack3 in RAID ( 2 maal 120GB DISKs) Het systeem heeft goed gelopen al twee jaar maar nu na het kijken van wat muziek filmpjes op YouTube zitten we met dit probleem. Met het afsluiten van de computer vanochtend dus na het kijken van die filmpjes startte de computer zichzelf weer, viel uit en opnieuw weer starten ... als boven beschreven Dit gebeurde omdat we eerst niets doorhadden. Normaal sluit je af en dan stopt alles. Wat kan ik nog doen ?
vr groet Peter
vr groet Peter