blizzy1983
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 okt 2017
Goedemiddag,
Bij het zoeken naar een antwoord op mijn kwam ik dit forum tegen.
Ik hoop dat er iemand is die mij zou willen helpen.
Ik zal zo duidelijk mogelijk beschrijven waarnaar ik op zoek ben.
Ik werk voor een callcenter. We willen graag weten in hoeveel procent van de gevallen een klant in 1x goed geholpen is.
Dit wil ik graag zien op afdelingsniveau maar ook op agent niveau.
We weten: Welk nummer wanneer heeft gebeld met welke agent.
Is er een mogelijk om met deze data het volgende te berekenen:
% Herhaalverkeer van de afdeling, dat wil zeggen in hoeveel procent heeft een klant (telefoonnummer) niet opnieuw teruggebeld binnen een periode van 7 dagen.
% Herhaalverkeer per medewerker, dat wil zeggen in hoeveel procent heeft een klant (telefoonnummer) niet opnieuw teruggebeld binnen een periode van 7 dagen.
Ik heb wat voorbeeld data toegevoegd. Het mooiste zou zijn als ik data kan inladen van een periode en ik bijvoorbeeld op een ander tabblad kan zien wat ik zoek.
Zelf kan ik redelijk overweg met excel maar ik kom hier helaas niet uit.
Bij het zoeken naar een antwoord op mijn kwam ik dit forum tegen.
Ik hoop dat er iemand is die mij zou willen helpen.
Ik zal zo duidelijk mogelijk beschrijven waarnaar ik op zoek ben.
Ik werk voor een callcenter. We willen graag weten in hoeveel procent van de gevallen een klant in 1x goed geholpen is.
Dit wil ik graag zien op afdelingsniveau maar ook op agent niveau.
We weten: Welk nummer wanneer heeft gebeld met welke agent.
Is er een mogelijk om met deze data het volgende te berekenen:
% Herhaalverkeer van de afdeling, dat wil zeggen in hoeveel procent heeft een klant (telefoonnummer) niet opnieuw teruggebeld binnen een periode van 7 dagen.
% Herhaalverkeer per medewerker, dat wil zeggen in hoeveel procent heeft een klant (telefoonnummer) niet opnieuw teruggebeld binnen een periode van 7 dagen.
Ik heb wat voorbeeld data toegevoegd. Het mooiste zou zijn als ik data kan inladen van een periode en ik bijvoorbeeld op een ander tabblad kan zien wat ik zoek.
Zelf kan ik redelijk overweg met excel maar ik kom hier helaas niet uit.