Herhalende Foutmelding Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveMeijer1987

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Hallo,
Na een hoop zoeken op internet, het gebruik van enkele FIXIT's van microsoft, en andere methodes wil het alsnog niet lukken.
Ik draai op Windows 7 Home Premium 64-Bit en mijn windows update blijft "hangen" op 2 updates.

Dit betreft:
KB2656373, deze geeft continu foutmelding Code: 800B0100
KB2677070, deze geeft continu foutmelding Code: 8007065E

Ook het proberen handmatig installeren van deze Patches los wil niet werken.
Alle "standaard" methodes hebben het niet opgelost dus vandaar nu de vraag hier.

Dave

Probeer eens deze FixIt

Die fixit geeft aan dat er geen problemen gevonden zijn. Updates nog steeds in de foutmelding.

Dorado, thnx.
Heel apart na het volgen van die stappen is de KB2677070 uiteindelijk wel Geinstalleerd, en blijft KB2656373 een foutmelding geven. Maar aangezien het een update voor .NET Framework 3.5 is, en ik zojuist 4,5 Geinstalleerd heb kan ik deze gewoon verbergen?

Ok: Nee, eigenlijk niet, zie het volgende Engelstalige Beveiliging Bulletin:

http://technet.microsoft.com/en-us/security/bulletin/ms12-025

Het is dus wel verstandig om volgens het artikel van Tony Krijnen alle .NET Framework tot & met 3.5.1 weer te deinstalleren, herstarten, dan 3.5.1 opnieuw, updaten, wachten met 4 & 4.5 tot 3.5.1 voltooid is, dan idem 4, & tot slot 4.5.

De jongens & meisjes van Microsoft .NET maken wel vaker een rommeltje van de update-volgorde...
:rolleyes:

Nou de jongens en meisjes van .NET worden bedankt dan :P gaan we het nogmaals doen
Maar dan vanaf 3.5.1. Ik zal laten weten of het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan