herhaling commando

Status
Niet open voor verdere reacties.

paniwi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Berichten
4
Hallo, hier een nerd.

Ik heb sinds een paar dagen een probleem. Mijn computer schijnt continue commando's te herhalen. Als ik op een programma klik opent deze meerdere malen. Als ik type (zoals nu) dan wordt steeds het commando enter gegeven. Op deze manier openen ook links zich vanzelf.

Het is in een paar dagen tijd van kwaad naar erger gegaan. Ad-Aware vondt in het begin wel 'kritieke objecten' en dan was het weer een dag goed. Nu vindt het niks meer, panda
2008 vindt ook niks. Ik heb windows XP.

Kan iemand mij helpen?
 
Dank je, maar hij doet het ook met de muis als ik klik, kan het dan nog aan het toetsenbord liggen?
Ik denk dat het niet aan het toetsenbord of aan de muis ligt.
Het lijkt mij meer een foute instelling in XP.
 
Een instelling in XP dan gaat het niet van kwaad tot erger lijkt me.
Elke toets is een bepaalde combinatie van ander toetsen. Dit is een soort van matrix.
Als er door wat voor reden dan ook bij het indrukken van een toets en verkeerde combinatie ontstaat, zal deze code doorgegeven worden.
Zoiets kan gebeuren door vuil of vocht.
 
Of dat hij een toetscombinatie heeft gedaan en daarom het komt.
Het kan inprincipe van allbei de kanten komen.(toch wel)
 
Zou kunnen, maar volgens mij blijft er gewoon een toets hangen. Microswitch kapot of zoiets. Of een keer een glas Cola in het toetsenbord geleegd, waardoor er wat toetsen inwendig aan elkaar vast zitten.

Gewoon even een ander keyboard proberen en kijken of het probleem opgelost is,zoniet zou je verder moeten zoeken in wat dapunt aan geeft.
 
Hallo, hier een nerd.
Je bedoelt een "noob", een nerd is iemand die er veel verstand van heeft ;).

Wat betreft je probleem:
Ik zou zeggen: hardware probleem. Sluit eens een andere toetsenbord/muis aan.

Belangrijk:
Is het een combinatieset (horen muis/bord bij elkaar?). Wordt er gewerkt met draadloos of met snoertje?
 
Je bedoelt een "noob", een nerd is iemand die er veel verstand van heeft ;).
QUOTE]


eeh, whoops, dat geeft al wat aan he?

Het is een draadloze muis en een toetsenbord met een snoertje. Het rare is, vandaag heb ik totaal geen last.
 
Houd het maar even in de gaten.

Aangezien het draadloos is, kan het zijn dat de afstand te groot of zelfs te klein is. Ook kunnen andere apparaten zoals routers, monitoren, boxen, magnetrons en mobiele telefoon, storen.
 
Juist, het eeuwige ge-enter is weg (nu doet hij het af en toe met insert en delete) ik kan er geen touw aan vastknopen, maar het lijkt zichzelf een beetje aan het oplossen te zijn.

Het probleem is niet echt opgelost, toch op 'vraag opgelost' klikken?
 
Hoeft niet. Als 'ie onopgelost blijft staan kan er altijd nog iemand langskomen met goede ideeën.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan