Nog een vraagje hoor, ik moet in een database gegevens inbrengen, dit zijn urenregistratiegegevens. Ik heb een tabel waar ik klanten ingeef en vervolgens per week een aantal totaal aantal uren inbreng. Dit doe ik per 4 weken, dus een klant een maximaal 4 records in de tabel. Nu komt het nogal eens voor dat bv 17, 18, 19 en 20 allemaal gelijk zijn. Is het mogelijk om de gegevens (veld uren, veld minuten en veld klantnummer) te kopieren uit het record van week 17 naar week 18,19 en 20 door middel van een knop, want het komt lang niet altijd voor.
Tabel bestaat uit:
Weeknummer
Klantnummer
Uren
Minuten
Iemand een idee om me op weg te helpen ? Ik weet namelijk niet hoe ik de gegevens uit het record aanroep, kan me iets voorstellen in de richting van een copy functie of iets dergelijks en vervolgens een paste de volgende records, maar misschien kan het veel makkelijker.
Alvast bedankt
Bart
Tabel bestaat uit:
Weeknummer
Klantnummer
Uren
Minuten
Iemand een idee om me op weg te helpen ? Ik weet namelijk niet hoe ik de gegevens uit het record aanroep, kan me iets voorstellen in de richting van een copy functie of iets dergelijks en vervolgens een paste de volgende records, maar misschien kan het veel makkelijker.
Alvast bedankt
Bart
Laatst bewerkt: