Beste Leden,
Heb een Excel file met daar in werkbladen, één met de naam offerte en één met de naam ingepland. De werkbladen hebben de zelfde kolommen.
Zo is er een kolom: datum offerte en een kolom datum ingepland.
Nu zou ik graag willen dat als er in het werkblad, offerte bij de kolom, datum offerte een datum is ingevuld er na 25 dagen een herinnering mail naar de klant wordt gestuurd, Ook zou ik graag willen dat er na 31 dagen een email verzonden wordt dat de offerte is verlopen.
Als in het werkblad ingepland, bij de kolom datum ingepland een datum is ingevuld zou er een dag voor de ingeplande datum een email verzonden moeten worden als herinnering van de afspraak.
De naam en email adres die in de email moeten komen te staan zullen ook in de Excel file komen te staan.
Is dit mogelijk ? en zo ja hoe moet ik dat aanpakken ?
Heb een Excel file met daar in werkbladen, één met de naam offerte en één met de naam ingepland. De werkbladen hebben de zelfde kolommen.
Zo is er een kolom: datum offerte en een kolom datum ingepland.
Nu zou ik graag willen dat als er in het werkblad, offerte bij de kolom, datum offerte een datum is ingevuld er na 25 dagen een herinnering mail naar de klant wordt gestuurd, Ook zou ik graag willen dat er na 31 dagen een email verzonden wordt dat de offerte is verlopen.
Als in het werkblad ingepland, bij de kolom datum ingepland een datum is ingevuld zou er een dag voor de ingeplande datum een email verzonden moeten worden als herinnering van de afspraak.
De naam en email adres die in de email moeten komen te staan zullen ook in de Excel file komen te staan.
Is dit mogelijk ? en zo ja hoe moet ik dat aanpakken ?
Laatst bewerkt: