Herinnering werkt niet in Windows Agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, ik zit net Windows Agenda uit te proberen maar er komt geen herinnering als ik een taak heb ingesteld. (Alleen als ik de agenda opstart.) Bij opties heb ik staan dat herinneringen weergegeven moeten worden als Windows Agenda niet wordt uitgevoerd. Als ik een taak plan doe ik het volgende: Nieuwe taak, Prioriteit: normaal, start- en einddatum aangevinkt (op vandaag om te testen), Herinnering: op datum, en dan de tijd 5 min. vooruit om te kijken of ie zo met de herinnering komt. Voltooid staat uitgevinkt. Wat doe ik verkeerd waardoor de agenda niet oppopt met een herinnering? Alvast bedankt!
 
Sorry, het werkt! Had denk ik de tijd te kort voor uit gezet.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan