Herinstal Medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Wijsgeren,

Ga bij kennissen binnenkort een volledig vastgelopen PC terugzetten naar fabrieksinstallatie (Medion).

Mijn plan is :

1.Image restoren
2.Viruscan en Spybot erop
3.Alle XP-updates uitvoeren
4.Rest van de gewenste progs installeren en updaten
5.Met Ghost een nieuwe kloon-file aanmaken en op een bootable CD/DVD zetten.

Ben ik nog iets vergeten ? Nog extra tips ?

Groets, Jas.

Gewoon proberen als het mis gaat de hele image verwijderen met fdisk of xfdisk nieuwe partitie's aanmaken en xp gewoon installeren van orginele winxp cd

Vergeet SP2 maar even, voorlopig hoor ik daar teveel probs mee, je kan natuurlijk even kijken of het werkt, maar als je de lijst programma's bekijkt die niet meer (of niet goed meer) werken na SP2 brrrr Een klein voorbeeld NAV, Zonealarm, Sysgate, NOD32, allemaal beveiligings programma's wat probs geeft.

SP2 werkt bij mij zonder problemen, alleen heb ik de controle over virusscanner zelf over genomen.
Heb het bij drie pc's geinstalleerd hier geen enkel probleem werkt prima

Geplaatst door SJJ
SP2 werkt bij mij zonder problemen, alleen heb ik de controle over virusscanner zelf over genomen.
Heb het bij drie pc's geinstalleerd hier geen enkel probleem werkt prima

Natuurlijk zal het bij heel veel mensen werken, alleen er zijn er naar mijn smaak toch teveel die er problemen mee ondervinden, kijk eens rond hier op helpmij welke problemen je ziet na sp2.

Thanks everybloody

Bedankt,

Gezien de reacties ga ik het even zonder SP2 proberen en daarna de handel Ghosten.
Gaat dit goed dan kan SP2 altijd nog.

Groets, Jas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan