Herinstallatie nero 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgvv01

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Na het formatteren van de harde schijf wil ik Nero 9 opnieuw installeren.Destijds heb ik dit programma officieel online aangekocht dus ik heb alle serialnummers e.d.Echter het probleem is dat ik niet kan vinden waar en hoe ik (als leek) het een en ander moet installeren.Op de site van Nero kan ik niets vinden hoe te handelen.Kan iemand dit in klare taal zonder al te veel ingewikkelde termen aan zoals gezegd een volslagen leek uitleggen.Waarvoor bij voorbaat mijn hartelijke dank.:thumb:

Even voor mezelf alles op een rijtje zetten: Je wil dus een handleiding over hoe je Nero 9 installeert?

Lijkt me niet zo ingewikkeld, cd erin en setup.exe uitvoeren.
De rest wijst zich vanzelf.:)

Lijkt me niet zo ingewikkeld, cd erin en setup.exe uitvoeren.
De rest wijst zich vanzelf.:)
Even kleine aanvulling: Dat gaat (bijna) vanzelf. Je krijgt dan een soort pop-up die vraagt wat je wil doen, waarin je dan setup.exe aanklikt (bestand kan ook anders heten, bijv. autorun.exe)

Even kleine aanvulling: Dat gaat (bijna) vanzelf. Je krijgt dan een soort pop-up die vraagt wat je wil doen, waarin je dan setup.exe aanklikt (bestand kan ook anders heten, bijv. autorun.exe)

"Online aangekocht" dit kan ook een download zijn geweest.
In dat geval heeft hij waarschijnlijk de setup ergens op de HD staan.
Start daarvandaan de setup/install of hoe het ook mag heten.
De installatie gaat in stappen waar je alle keuzes hebt die je naar believe kan aanpassen gedurende het begin van de setup.
Tijdens of na de installatie zal om de officiele licentiecode worden gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan