Herinstallatie verloopt niet soepel

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildeman

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
40
Ik ben voor een familielid de computer aan het herinstalleren, maar het gaat niet geheel naar wens.

Ik krijg een waslijst met bestanden die niet gekopieerd kunnen worden. Het gaat om de volgende bestanden:
clspack.exe, javacypt.dll, javaperm.hlp, javaprxy.dll, javart.dll, javasec.hlp, jdbgmgr.exe, jview.exe, msawt.dll, msjava.dll, msjdbc10.dll, nt5java.inf, vmhelper.dll, wjview.exe, xpsp1res.dll, wmerrenv.dll, dx3j.dll, jit.dll. Ik heb op de CD gezocht, maar ze komen er gewoon niet op voor, en al die files van het net halen, lijkt mij te veel van het goede.

Ik heb wel toegang tot Windows XP, maar het functioneert toch niet geheel naar behoren. Zo kan ik bijvoorbeeld niet in het menu Software komen in het Configuratiescherm.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Alvast bedankt voor de te nemen moeite
 
Die melding van het niet kunnen kopieren van de bestanden kreeg je tijdens de setup?
Zo ja, dan is waarschijnlijk je cd-rom vuil/bekrast of de cd-rom speler is vuil/stuk.
 
Ik krijg deze berichten inderdaad bij de setup, ik heb de CD-ROM schoongemaakt, maar hiermee is het probleem niet opgelost
 
Andere cd of dvd-rom speler of brander proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan